• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

m_s

Patek
2-Faktor
Fler bilder på MN. Känns lite prototypig på bilderna som kommit ut hittills men potentialen finns ju där!

EF9F8FF2-06E2-4E2F-B8C5-0124193CFD2C.png
835A49FB-DABC-47D6-9D47-2461369C2A42.png
Visst är det fortfarande en och samma Instagram källa till bilderna som påstår visa ”något” ? jag är däremot tveksam för det ser inte alls ut som den fit and finish som Tudor släpper ifrån sig…
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Visst är det fortfarande en och samma Instagram källa till bilderna som påstår visa ”något” ? jag är däremot tveksam för det ser inte alls ut som den fit and finish som Tudor släpper ifrån sig…

Ja, något känns ju lite off helt klart… det är väl mest att man har hoppet kvar att Tudor ska släppa något relaterat till MN. Grasping for straws liksom 😂
 

plundberg

Omega
2-Faktor
Har blivit sugen på att byta urtavla på min lite äldre Prince Oysterdate. Någon som vet hur det ser ut på den fronten? Är det möjligt att göra via AD? Verkar inte hitta så mycket info kring det.
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor
Förmodligen bra, men man behöver en länk som går att korta till minimal längd beroende på P01:ans bandinfästning.

4B6E55D9-91FF-4044-AC7D-0E8EC6174159.jpeg
Tyckte det såg riktigt schysst ut 👌 borde gå att hitta eftermarknadslänk. Kollat på ex. Watchgecko? Typ
 

rambo_amadeus

Vacheron
2-Faktor

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Nu kan du passa på @Hans B 1955 !! :D

Den har väl legat ute ett tag. Tror att @Hans B 1955 vill se patineringen först så han slipper lägga dem i klorinbad ;). Men jag håller med helt klart bra pris.
 

Hans B 1955

Rolex
2-Faktor
Nu kan du passa på @Hans B 1955 !! :D

- Funkar inte ”skrap på bandhornen efter bandbyte” 🙁
 
Topp