Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi borde nästan skapa en tråd för eventet. Jag ska också dit (på torsdag).Kul på torsdag eller fredag![]()
Synd jag skall dit på fredagVi borde nästan skapa en tråd för eventet. Jag ska också dit (på torsdag).
- Samma här, torsdag.Vi borde nästan skapa en tråd för eventet. Jag ska också dit (på torsdag).
- Samma här, torsdag.
Fråga: Någon i tråden som skall hämta ut sin ”Nymans Edition BB58” där?
Åker någon från Västerås?Torsdag även för mig
Även torsdag här. Känns som det kommer bli en jobbig månad. Hämtade precis ut lite annat.Åker någon från Västerås?
Jag tänkte åka klocklös. Får se om jag kommer hem med en klocka![]()

Jag hoppade över den - Får se om man ångrar sig- Samma här, torsdag.
Vad är det för specialare? Graverat baklock…?- Samma här, torsdag.
Har för mig att den var i platina, svart urtavla utan giltVad är det för specialare? Graverat baklock…?
Känns som det kan trängas många Tudors på en o samma gångÖnskar avrapportering och gruppfoto
![]()
Jag avstod ifrån den tog 925:an istället får se om jag ångrar det valet.- Samma här, torsdag.
En blå med Nymans på tavlan har jag för mig i begränsad upplaga.Vad är det för specialare? Graverat baklock…?
Känns som det kan trängas många Tudors på en o samma gångÖnskar avrapportering och gruppfoto
![]()
- Hoppade också den.Jag hoppade över den - Får se om man ångrar sig![]()
- 50 st.En blå med Nymans på tavlan har jag för mig i begränsad upplaga.
Nymans på tavlan? Ursäkta, men va fan skulle man vilja ha det för?En blå med Nymans på tavlan har jag för mig i begränsad upplaga.
Här är en GMT med "Ronchi" på urtavlan (italiensk AD).Nymans på tavlan? Ursäkta, men va fan skulle man vilja ha det för?Jag kommer också vara där på torsdag
![]()
Så, för att tjäna pengar?Här är en GMT med "Ronchi" på urtavlan (italiensk AD).
![]()
Estimate
CHF2,700 - 4,500 •
€2,400-4,100
$2,900-4,900
SOLD FOR CHF12,600
Tvätta*Så, för att tjäna pengar?
Får nog instämma. Kul grej för anställda på Nymans/Krons men kund som känns det inte så lockande.Nymans på tavlan? Ursäkta, men va fan skulle man vilja ha det för?
Nja, tror inte att Nymans slår så stort utomlands. Jag tycker mest det är en rolig grej att en svensk AD får möjligheten att göra ett sådant samarbete. Blir något alla inte har. Att tjäna pengar blir nog svårt då namnet är ingraverat.Så, för att tjäna pengar?
Okej. Tror heller inte att det går att tjäna pengar på en sån modell men det var enda sättet jag kunde tolka ditt svar på. Tycker man att det är en rolig grej är ju det en annan sak.Nja, tror inte att Nymans slår så stort utomlands. Jag tycker mest det är en rolig grej att en svensk AD får möjligheten att göra ett sådant samarbete. Blir något alla inte har. Att tjäna pengar blir nog svårt då namnet är ingraverat.
Nej, invite only. Ska även vara begränsade platser så först till kvarn.Vad är det för event Nymans har? Är det bara att traska in?
Vilka är det som får invite?Nej, invite only. Ska även vara begränsade platser så först till kvarn.
Ingen aning, gamla/trogna kunder? Kom hem i brevlådan.Vilka är det som får invite?
En fundering. Fick också denna invite men brukar det gå att köpa klockor direkt på plats eller hur brukar dessa events vara upplagda ?Nej, invite only. Ska även vara begränsade platser så först till kvarn.
Troligtvis återkommande kunderVilka är det som får invite?
Visst alla får köpa varsin Sub plus varsin brons Tudor till 50 % rabattEn fundering. Fick också denna invite men brukar det gå att köpa klockor direkt på plats eller hur brukar dessa events vara upplagda ?
Ingen aning, gamla/trogna kunder? Kom hem i brevlådan.
Okej, att serva och byta urtavlor hos dom verkar inte anses vara en "trogen kund".Troligtvis återkommande kunder