Du är så smart!Jag fattar!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Du är så smart!Jag fattar!![]()
Det sa mina fröknar med men betygen visade annat.Du är så smart!
Grymma bilder! Ser ut att sitta riktigt bra. Är också uppskriven på någon slags lista (om det nu finns en…). Högst oklart när den dyker upp.
Verkar som bäst innan årsskiftet men värst strax efter utifrån den informationen jag fickDet är väldigt låg tilldelning om jag förstod det rätt så det kan nog dröja.![]()
Så inte ens detta lockar?Den har växt lite på mig. Men funkar inte för mig. Jag fixar verkligen inte natoband![]()
Det är typiskt att man lyckats med bedriften att stilla impulsen och neka köpsuget kring en release tills @Staafen postar bilder på klockan. Då uppstår det igen.
Jag tror på efter årsskiftet om jag ska vara ärlig.Verkar som bäst innan årsskiftet men värst strax efter utifrån den informationen jag fick. Krons trodde att de kommer få till alla som (just nu) skrivit upp sig i första omgången. Men....... kan tänka mig att kön på denna i Juli när alla behöver en sommar klocka kommer vara ordentlig.
Så inte ens detta lockar?
https://klocksnack.se/threads/tudortråden.17265/post-4060463
Förlåt! ❤Det är typiskt att man lyckats med bedriften att stilla impulsen och neka köpsuget kring en release tills @Staafen postar bilder på klockan. Då uppstår det igen.![]()
Du är förlåten. Har köpt femsiffrig sub 3 gånger på grund av/tack vare dina bilder.Förlåt! ❤
Ja jag håller med dig, sluta fota @Staafen blev just att jag också kanske måste beställa, har ju iallafall dragit ett Mail för att kolla när jag kan få enDet är typiskt att man lyckats med bedriften att stilla impulsen och neka köpsuget kring en release tills @Staafen postar bilder på klockan. Då uppstår det igen.![]()
Du är förlåten. Har köpt femsiffrig sub 3 gånger på grund av/tack vare dina bilder.![]()
Haha förlåt gubben, jag stoppar undan kameran...för dagen.Ja jag håller med dig, sluta fota @Staafen blev just att jag också kanske måste beställa, har ju iallafall dragit ett Mail för att kolla när jag kan få en![]()
Fick svar , verkar kunna få en ganska omgående måste bara bestämma mig om jag ska eller inte ska köpaHaha förlåt gubben, jag stoppar undan kameran...för dagen.![]()
Nymans hade fått en till varje butik om det stämmer så då är du verkligen prioriterad kund.Fick svar , verkar kunna få en ganska omgående måste bara bestämma mig om jag ska eller inte ska köpa![]()
Jag var inte så sugen när jag såg att den blev 42mm men efter att ha testat den idag ändrades det helt. Det är nog inte omöjligt att det blir en svart framöver tror jag.Suget är stort! Jag som inte ens gillar blåa klockor. Tror ni det blir en svart version av nya Pelagosen fast utan gravyr på baklocket framöver?
Den först var redan bokad , men sedan är ju tilldelningen inte klar och de så kallade listorna är ju som dom är tyvärr även om det skulle gynna mig .Nymans hade fått en till varje butik om det stämmer så då är du verkligen prioriterad kund.![]()
Jag sa att jag gärna köper den jag fotade idag och fick svaret (trumvirvel) Tyvärr!Den först var redan bokad , men sedan är ju tilldelningen inte klar och de så kallade listorna är ju som dom är tyvärr även om det skulle gynna mig .
Fattar inte att du inte fick köpa du som gör så bra reklam med dina bilderJag sa att jag gärna köper den jag fotade idag och fick svaret (trumvirvel) Tyvärr!![]()
Tack, jag får göra det.Fattar inte att du inte fick köpa du som gör så bra reklam med dina bilderdu måste påpeka det för dom.
Frågade idag och det var väldigt begränsat än så länge och de visste inte när nästa leverans kommer eller hur många de får då.Vet någon hur det ser ut med tillgängligheten för Pelagos och när de kommer?
Nu måste ju du få en gratis eller hur.Gå gärna in och kika på Eqotime.
![]()
Hands-on: Tudor Pelagos FXD - några första intryck
Som Eqotime rapporterade om tidigare i veckan så kom Tudor med en härlig lansering i form av Pelagos FXD. En militärt inspirerad historia i titan med härliga features som fasta bandfästen, snowflakevisare och läckert blå färg. När Nymans Ur 1881 hörde av sig till vår fotograf Daniel Staaf och...eqotime.com
Får ringa på måndag helt enkelt!Nu måste ju du få en gratis eller hur.![]()
Verkar vara begränsad tilldelning i början iallafall fall. Efter de första exemplaren som kommer har de redan sålt.sedan har de ej fått veta tilldelningen ännu.Vet någon hur det ser ut med tillgängligheten för Pelagos och när de kommer?
Jag var inte så sugen när jag såg att den blev 42mm men efter att ha testat den idag ändrades det helt. Det är nog inte omöjligt att det blir en svart framöver tror jag.
Jepp52 mm l2l läste jag nånstansKan det stämma?
Jag hörde det någonstans med men svårt att tro det, den upplevdes inte qå iaf. Jag har 17,5 men relativt platta handleder.52 mm l2l läste jag nånstansKan det stämma?