Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilken Tudor kommer tomten med (för tidigt)?Önskar er alla en riktigt trevlig lucia! Här kör vi blue watch monday.
Är för övrigt som ett barn inför julen då jag väntar ny Tudor denna vecka
Det blir en 94010 i riktigt fint skick, har länge nu saknat en flingaVilken Tudor kommer tomten med (för tidigt)?
Åhå tell me moreÖnskar er alla en riktigt trevlig lucia! Här kör vi blue watch monday.
Va berätta , ledtrådÖnskar er alla en riktigt trevlig lucia! Här kör vi blue watch monday.
Den är riktigt trevlig!Lätt val idag på Lucia, enda Tudorn jag äger. Har varit OWG med denna sedan köpet, är toknöjd.
Riktigt trevlig kombo med läderbandet!God morgon och glad Lucia Tudorkamrater!
Får den ligga under eller orkar du vänta?Det blir en 94010 i riktigt fint skick, har länge nu saknat en flinga
Haha, nej den åker på armen direkt vid leveransFår den ligga under eller orkar du vänta?
Tack! Det är verkligen två helt olika klockor på läder kontra länk.Riktigt trevlig kombo med läderbandet!
Håller med. Gör sig verkligen bra på brunt läder. Glad Lucia!Tack! Det är verkligen två helt olika klockor på läder kontra länk.
Känns ju faktiskt som en hyfsat avskalad men kabapel klocka som Tomten skulle kunna bära. Bra med power reserve indikatorn När man flyger slädeHa en bra Lucia alla Tudors
Ganska olika klockor och stilar. Gillar båda men var beredd på att Chronon är ganska klossig på länk.Funderar på min första tudor. Valet står mellan bb58 blå och en vit bb chrono.
Fördelar och nackdelar med respektive hade uppskattats.
Är det någon väntetid?
Precis! Helt olika kategorier, vill lägga till en tudor i samlingen och dessa tilltalar mig mest.Ganska olika klockor och stilar. Gillar båda men var beredd på att Chronon är ganska klossig på länk.
Helt klart en lämplig tomtedinkaKänns ju faktiskt som en hyfsat avskalad men kabapel klocka som Tomten skulle kunna bära. Bra med power reserve indikatorn När man flyger släde
Men vilken gillar du mest själv? Personligen gillar jag utformningen men även historiken för BB58:an. Där Chronon för mig mest endast är snygg. Och i mitt fall föredrar jag Speedmaster som den ikoniska kronografen.Precis! Helt olika kategorier, vill lägga till en tudor i samlingen och dessa tilltalar mig mest.
Jag förstår ditt resenomang. Majoriteten av mina klockor är dykare samt en speedy (min ända chrono). Om Jag skulle välja utan att tänka på vad som finns i samlingen hade jag köpt 58.Men vilken gillar du mest själv? Personligen gillar jag utformningen men även historiken för BB58:an. Där Chronon för mig mest endast är snygg. Och i mitt fall föredrar jag Speedmaster som den ikoniska kronografen.
Är ju två helt olika typer av klockor, så där får du nog själv komma fram till vilken som passar bäst in i din samling.Funderar på min första tudor. Valet står mellan bb58 blå och en vit bb chrono.
Är det någon väntetid?
Annan vittavlad TudorFunderar på min första tudor. Valet står mellan bb58 blå och en vit bb chrono.
Är det någon väntetid?
Har både den vita Chronon och BB58 925 helt olika klockor som många säger. Jag skulle gå in till AD och prova för att göra din egen uppfattning, men vilken du än väljer så är det en klocka du ej blir besviken på.Funderar på min första tudor. Valet står mellan bb58 blå och en vit bb chrono.
Är det någon väntetid?
Riktigt smarrigt läder. Vad är det för nått? Jag hänger min på läder ibland men tycker den är så grym på länk att jag inte klarar mer än ett par dagar. Blev sugen på läder nu när jag såg din bild.God morgon och glad Lucia Tudorkamrater!
Klistermärket…Lite rött till Lucia?