Bara kör! Överväger att testa jubilee på min BB58. Återkom gärna med upplevelsen av US-länken.Överväger att prova US Jubileelänk i helgen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bara kör! Överväger att testa jubilee på min BB58. Återkom gärna med upplevelsen av US-länken.Överväger att prova US Jubileelänk i helgen.
Tror också det.Det kommer säkerligen någon färg till i BB58-familjen
Lika med nollTror också det.
Vad tror ni om att vi kan få slippa helt och hållet (min önskan) eller iaf kunna välja bort rivet-länken?
Uppdaterar så fort jag byttBara kör! Överväger att testa jubilee på min BB58. Återkom gärna med upplevelsen av US-länken.
Hoppas se dig här snart igenTack Tudortråden för den här gången. Ser ni mig igen blir det förhoppningsvis med en Pelagos FXD annars blir det lugnt ett tag.
Bra tanke och det finns väl redan te x en BB36 och en gammal BB58 tråd gömda någonstans.
Personligen tycker jag tråden är perfekt nu, gillar blandningen av nytt och gammalt.
Jag tycker tvärt om att det borde räcka med en Omegatråden och en Rolextråd. En tråd med 100 foton på samma klocka blir sällan intressant.
Jag håller faktiskt med dig. Men här i tråden så har det blivit lite så att man nästan endast ser Black Bays, så tänkte BB kan lika gärna få en egen tråd. Men tydligen fanns det redan en.Jag tycker tvärt om att det borde räcka med en Omegatråden och en Rolextråd. En tråd med 100 foton på samma klocka blir sällan intressant.
Jag vill ha en Tudor-tråd
Jag håller medJag vill ha en Tudor-tråd
Härligt och stort grattis! Den sitter riktigt fint, och bra bok fick du på köpetDå var man ÄNTLIGEN med Tudor! Kudos till Nymans i Västerås för strålande service. Drog ett mejl i torsdags och frågade om det fanns några BB58 inne, två dagar senare sitter man med en på armen. Blir nog mestadels handledstittande ikväll
Då var man ÄNTLIGEN med Tudor! Kudos till Nymans i Västerås för strålande service. Drog ett mejl i torsdags och frågade om det fanns några BB58 inne, två dagar senare sitter man med en på armen. Blir nog mestadels handledstittande ikväll
Härligt, grattis! Nymans i Västerås är bästDå var man ÄNTLIGEN med Tudor! Kudos till Nymans i Västerås för strålande service. Drog ett mejl i torsdags och frågade om det fanns några BB58 inne, två dagar senare sitter man med en på armen. Blir nog mestadels handledstittande ikväll
GrattisDå var man ÄNTLIGEN med Tudor! Kudos till Nymans i Västerås för strålande service. Drog ett mejl i torsdags och frågade om det fanns några BB58 inne, två dagar senare sitter man med en på armen. Blir nog mestadels handledstittande ikväll
Tack! Haha ja, jag får vänta ett tag med att bläddra i den så det inte väcker nya begärHärligt och stort grattis! Den sitter riktigt fint, och bra bok fick du på köpet
Tack! En riktig fullpottareStort Grattis!! Riktigt bra klocka den där
Tack! Kan bara instämmaHärligt, grattis! Nymans i Västerås är bäst
Tack!Grattis
Vi vill ha vår nye kompis FXD snart när kommer den @Nymans Ur 1851 Västerås
Ja det börjar ju bli dags nu. Vet inte hur det såg ut med tilldelningen för övriga AD men Krons/Nymans har väl endast fått en som gått ut (?). När jag pratade med Nymans Västerås sa de att om man skriver upp sig idag så tror de 12mån, får väl vara glad att jag skrev upp mig vid släpp, då är det kanske bara 6mån kvar (blir lagom som sommar klocka ).Vi vill ha vår nye kompis FXD snart när kommer den @Nymans Ur 1851 Västerås
Ja när jag skrev ihop sa dom att den kommer inom en snar framtid och det är väl nuJa det börjar ju bli dags nu. Vet inte hur det såg ut med tilldelningen för övriga AD men Krons/Nymans har väl endast fått en som gått ut (?). När jag pratade med Nymans Västerås sa de att om man skriver upp sig idag så tror de 12mån, får väl vara glad att jag skrev upp mig vid släpp, då är det kanske bara 6mån kvar (blir lagom som sommar klocka ).