• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Nån i tråden som fått en känsla för kötiden på en svart bb58? Ställde mig själv på listan i juni-juli hos krons men inte hört något än. Nån som nyligen fått plocka ut en från AD och kan ge lite lugnande ord ;) längtar tills jag kan joina denna tråden på riktigt :)
Har du testat att ringa dem? Av erfarenhet vet jag att de inte är helt metodiska alla gånger när de betar av listan. Dvs. om den som är först tackar nej eller inte hämtar ut den är det inte säkert att de ringer nästa på listan direkt.
Jag skulle ringa eller gå förbi dem och säga när du skrev upp dig och sedan be att få veta vart på listan du ligger. Om du är sugen på en blå så vet jag att iaf Nymans fått in ett par. Hursomhelst båda är grymma klockor. Berätta gärna hur det gick, tror det är flera här på tråden som är intresserade. :)

Har du testat att ringa dem? Av erfarenhet vet jag att de inte är helt metodiska alla gånger när de betar av listan. Dvs. om den som är först tackar nej eller inte hämtar ut den är det inte säkert att de ringer nästa på listan direkt.
Jag skulle ringa eller gå förbi dem och säga när du skrev upp dig och sedan be att få veta vart på listan du ligger. Om du är sugen på en blå så vet jag att iaf Nymans fått in ett par. Hursomhelst båda är grymma klockor. Berätta gärna hur det gick, tror det är flera här på tråden som är intresserade. :)
Sant ska nog slå dem en pling, mailade den innan jul och då sa de att det självklart skulle höra av sig när jag kunde hämta den, men antar det lönar sig att ligga på, tack! Jag uppdaterar om/när jag hör något 💪

Nån i tråden som fått en känsla för kötiden på en svart bb58? Ställde mig själv på listan i juni-juli hos krons men inte hört något än. Nån som nyligen fått plocka ut en från AD och kan ge lite lugnande ord ;) längtar tills jag kan joina denna tråden på riktigt :)
Var inne hos krons i veckan och beställde ett Nato. Då nämnde dom kommande leverans för den blåa och ca:6-9 månader på svart.

Torsdag, då är det Tudor. Det är sen gammalt. Det är så det ska vara:)

20220120_064733.jpg

Senast ändrad:
Har du hört med Nymans i Västerås? Vill säga att de har dem inne ibland.

Nä fasen, ta något annat till OWGM. Vill inte se att du säljer den igen nu 🤣

Grymt! Jag köpte min från en handlare i Italien men jag funderade på Jetco först. Hade dock blivit dyrare OM man hade åkt på momsen så det fick bli att köpa i EU.
Du får höra av dig om du har vägarna förbi Kba, hade varit kul att se denna tavlan live:D

Grattis till köpet!
Haha 😂

Hittade väl egentligen ingen billigare än denna. Mycket sämre utbud nu än i våras måste jag säga..

Absolut! Vore kul att se din tavla också. Svårt att avgöra på bild.

Tack! 😀

Tillbaka
Topp