Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du någon uppfattning om skillnad/känsla på vikten jämfört med stål?Korspostar lite från outdoortråden då det var länge sedan man visade sig här.
Tvåraders Pelagos med matchande titankärl.
Pelagos finns väl endast i Titan?Har du någon uppfattning om skillnad/känsla på vikten jämfört med stål?
Ja, det har du rätt i. Inte vaknat änPelagos finns väl endast i Titan?
Jämfört med motsvarande stålklocka tycker jag det skiljer väldigt lite. Jag föredrar känslan i titan, varmare.Har du någon uppfattning om skillnad/känsla på vikten jämfört med stål?
Är det verkligen ett OEM läder? Min första BB36 var på läder men den kom med clasp. Visserligen köpte jag min 2020 så det kan ändrats från släppet. Men det finns två storlekar på band av vad jag vet.snubblade över ett beggat bb36 läder på tradera och tänkte att det passar fint på en Tudor med 19mm mellan bandhornen.
Men satan vad kort det är! Funkar inte för mig Är alla lika korta? För det blir väl inte längre med en clasp?
Jadå, det är OEM, märkt med Tudor och allt. Säljaren valde att behålla claspen. Men då förstår jag, om dom kommer i två storlekarÄr det verkligen ett OEM läder? Min första BB36 var på läder men den kom med clasp. Visserligen köpte jag min 2020 så det kan ändrats från släppet. Men det finns två storlekar på band av vad jag vet.
Mitt är också superkort och det blir inte längre med clasp, men det var inget jag tänkte närmare på 2018..snubblade över ett beggat bb36 läder på tradera och tänkte att det passar fint på en Tudor med 19mm mellan bandhornen.
Men satan vad kort det är! Funkar inte för mig Är alla lika korta? För det blir väl inte längre med en clasp?
Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.Nån i tråden som fått en känsla för kötiden på en svart bb58? Ställde mig själv på listan i juni-juli hos krons men inte hört något än. Nån som nyligen fått plocka ut en från AD och kan ge lite lugnande ord längtar tills jag kan joina denna tråden på riktigt
Härligt och bara att gratulera, den är riktigt bra!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Välkommen in i värmen!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Stort grattis till en riktigt fin klocka, och forumets trevligaste hörn!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Grattulerar! En fantastisk känsla när man jagat ett tag innan man fått tag i den!Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Grattulerar! En fantastisk känsla när man jagat ett tag innan man fått tag i den!
Grattis till ett bra köp. Har inte haft den svarta ännu, men är kanske den som ligger på köp-listan =)Äntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.
Men det är ju inte Mars ännuTudorTuesday med min bronsare
Kul och välkommen till tråden på riktigt och som du säger @Nymans Ur 1851 Västerås är alltid grymmaÄntligen har dagen kommit! Efter att ha hängt i denna tråden i över 1 år fick jag äntligen tag på min bb58 och kan nu på riktigt ”join the club” Även om jag en gång testat klockan så måste jag säga att nu när jag har den är den långt över förväntan! Storleken känns perfekt (trodde ett tag 39mm var för litet), finishen, ja allt! Rivets på länken ser också bra ut och absolut inget som stör mig, tvärtom Stort tack till alla er som skickade DM till mig med tips om var man kunde köpa klockan (ny) och slutligen tack till Nymans i Västerås som stod för en fantastisk service och kunde t.o.m. skicka klockan Ha en toppen dag alla, här kommer en första bild från mig i denna tråden.