• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då va det fixat 😎🥳👍🥂

220B18F4-6441-444D-8ADB-3EC76BD6E10E.jpeg
Härligt! Visst är den bra 👍
 
Verkar ju vara en AD som inte återkopplar eller hör av sig, svarar på frågor osv. Inte konstigt att han lackar till slut och ber både Tudor och Adn dra åt h-vete. Det kan ju ha varit jättemycket pengar för honom och det kan ha stressat honom under en lång tid att det inte blev någon smidig lösning.
Förstår också att han blir sur och all respekt för att det är mycket pengar. Det är det nog för alla som inte är ned nördade i klockor. Men att dra upp en video på tuben utan att ha försökt reda ut det är lite som att försöka lösa konflikter genom att "tipsa Aftonbladet" ;)
 
Förstår också att han blir sur och all respekt för att det är mycket pengar. Det är det nog för alla som inte är ned nördade i klockor. Men att dra upp en video på tuben utan att ha försökt reda ut det är lite som att försöka lösa konflikter genom att "tipsa Aftonbladet" ;)
Jag skulle säga att det är en väldigt vanlig reaktion att vilja dryfta sin besvikelse. Förstår inte vad han skulle gjort? Bett om kompensation? Det är ju en principsak att man inte vill bli ignorerad när man tror man köpt en lyxvara.
 
Förstår också att han blir sur och all respekt för att det är mycket pengar. Det är det nog för alla som inte är ned nördade i klockor. Men att dra upp en video på tuben utan att ha försökt reda ut det är lite som att försöka lösa konflikter genom att "tipsa Aftonbladet" ;)
Instämmer med @yonsson.
Köper man klocka i den prisklassen, något helt onödigt, ska den vara 100%.
Enkelt hade varit att ta in den bara från början. Ge kunden en ny. Sen får AD och tillverkare lösa SINA gemensamma problem.
Att kunden får dem i knät är bara uselt. Han hade otur att drabbas av tillverkarens slarv och ska rimligen hållas oskadd.
Att han känner att det räcker nu förstår jag helt och hållet.
Vilket maktmedel har han? Internet.
 
Tillbaka
Topp