Tack för svar! SpännandeInte ännu, men man håller tummarna att det kommer till nästa släpp![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för svar! SpännandeInte ännu, men man håller tummarna att det kommer till nästa släpp![]()
Länka så återställer jag inläggen. Om det inte är vi som rensat bort dem.Nu har han raderat alla sina inlägg här men var det inte så att han hade två likadana, svarta/reverse panda och därför skulle sälja en av dom ?!
Har du lite bilder på den tillsammans med din blåa BB58? Bärs dom likadant? Vilken är tjockast? OsvosvJag och Kobe önskar er alla i tråden en riktigt trevlig avslutning på helgen!
![]()
Du glömde en sak... 🕵Har du lite bilder på den tillsammans med din blåa BB58? Bärs dom likadant? Vilken är tjockast? Osvosv
Får fixa det. Tyvärr har jag inte kvar 007an till jämförelsebildHar du lite bilder på den tillsammans med din blåa BB58? Bärs dom likadant? Vilken är tjockast? Osvosv
Nejdå, BB58 är nya Skx.Du glömde en sak... 🕵
Okej, ska vara ärlig. Jag visste att han inte hade en Skx, minns han annons på sin Skx.Försök inte vännen![]()
Okej, ska vara ärlig. Jag visste att han inte hade en Skx, minns han annons på sin Skx.![]()
Deleted member 5636. Han har skrivit ”raderat” i alla sina inlägg i denna tråd.Länka så återställer jag inläggen. Om det inte är vi som rensat bort dem.
Någon som modererat bort det så då får det stå kvar.Deleted member 5636. Han har skrivit ”raderat” i alla sina inlägg i denna tråd.
Sökresultat för fråga: raderat
klocksnack.se
"Han" har inte gjort det.Deleted member 5636. Han har skrivit ”raderat” i alla sina inlägg i denna tråd.
Sökresultat för fråga: raderat
klocksnack.se
Någon som modererat bort det så då får det stå kvar.
Förstår, ser det nu. Tack!"Han" har inte gjort det.
![]()
Edit.
Puck tvåa.
Vilket jävla väder vi bjuds på här i norr! Nästan så man börjar få hopp om vår igen
![]()
Haha, du får gärna komma och plocka lite om du villTypiskt er norrlänningar att lägga beslag på den bästa snön![]()
Borde vara olagligt att retas så där![]()
![]()
Ett paket dök in idag![]()
![]()
![]()
Ett paket dök in idag![]()
En hel del. Ska kolla den lilla lådan också så jag inte missat nåt!
En hel del. Ska kolla den lilla lådan också så jag inte missat nåt!![]()
Ser fantastisk ut!
Jag kunde inte motstå charmen hos denna 75090. Har aldrig ägt en 36mm sub så vi får se hur jag kommer överens med storleken. Första intrycket är lovande!
Sorry för övrigt, insåg att jag skulle postat i paketöppnings-tråden.
Jösses vad fin!![]()
![]()
Jag kunde inte motstå charmen hos denna 75090. Har aldrig ägt en 36mm sub så vi får se hur jag kommer överens med storleken. Första intrycket är lovande!
Oj vad fin! Grattis![]()
![]()
Roligt med 75090! tycker den ser ut att passa dig otroligt bra rent storleksmässigt och den var i riktigt fint skick![]()
![]()
Var inte ledsen för det. They are not worthy!Sorry för övrigt, insåg att jag skulle postat i paketöppnings-tråden.