Najs
Jag kunde inte motstå charmen hos denna 75090. Har aldrig ägt en 36mm sub så vi får se hur jag kommer överens med storleken . Första intrycket är lovande!
Sorry för övrigt, insåg att jag skulle postat i paketöppnings-tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Najs
Jag kunde inte motstå charmen hos denna 75090. Har aldrig ägt en 36mm sub så vi får se hur jag kommer överens med storleken . Första intrycket är lovande!
Wow magisk!!!
Bra fråga. Återkommer!Wow magisk!!!
Ser ut att sitta som en smäck på din handled också! Vad har du för mått på handleden?
Känslan är att den i vissa vinklar ser större ut än i andra. Ska se om jag kan ordna en mer utzoomad bild.Herrejäklar! Grattis! Ska bli intressant att höra hur du upplever storleken. Jag har ofta tyckt att de var rätt små. men är flexibel...
Var inte ledsen för det. They are not worthy!
Är precis hos AD för att få länken anpassad. 16cm är mitt handledsmått.. för tillfället! Efter min stundande gymsatsning så kan det mkt väl bli så att denna 75090 är för litenWow magisk!!!
Ser ut att sitta som en smäck på din handled också! Vad har du för mått på handleden?
Okej tack, med 16cm låter en 36cm Sub helt perfekt i mina öronÄr precis hos AD för att få länken anpassad. 16cm är mitt handledsmått.. för tillfället! Efter min stundande gymsatsning så kan det mkt väl bli så att denna 75090 är för liten
Din handled blir inte direkt större av gymmande. Underarmar mycket väl, men inte handledenÄr precis hos AD för att få länken anpassad. 16cm är mitt handledsmått.. för tillfället! Efter min stundande gymsatsning så kan det mkt väl bli så att denna 75090 är för liten
Lite detektivarbete kan nog leda dig till AM-länkar som sitter bra.De kan inte korta originallänken mer utan att det blir en bestående ”knick” på länkbiten man tar bort säger urmakaren hos AD:n. Konstigt tycker jag även om det är en vikt länk. Och en nyare länk kan de inte beställa, existerar ej! Köp ett läderband var hans tips.
Kan detta verkligen stämma? Nån som har tips?
Din handled blir inte direkt större av gymmande. Underarmar mycket väl, men inte handleden
Jag fick en vikt 9315 länk kortad hos en urmakare som sysslar mest med vintage. Vet inte om problemet handlar om hur många länkbitar man kan korta (jag har betydligt bredare handleder) men han var lite tveksam först men gjorde det och länken har varit helt problemfri.De kan inte korta originallänken mer utan att det blir en bestående ”knick” på länkbiten man tar bort säger urmakaren hos AD:n. Konstigt tycker jag även om det är en vikt länk. Och en nyare länk kan de inte beställa, existerar ej! Köp ett läderband var hans tips.
Kan detta verkligen stämma? Nån som har tips?
Ända sättet är att äta sig till större handlederMedhåll från en annan gymråtta som läser allt som skrivs i denna tråd, handlederna kan man tyvärr inte gymma större...
Ända sättet är att äta sig till större handleder
Grymt, stort grattis! Storebror hälsar
Tog beslutet att klockor är till för att användas, så även länkar. Ska plocka upp den justerad och klar nuJag fick en vikt 9315 länk kortad hos en urmakare som sysslar mest med vintage. Vet inte om problemet handlar om hur många länkbitar man kan korta (jag har betydligt bredare handleder) men han var lite tveksam först men gjorde det och länken har varit helt problemfri.
Kan det ju vara värt!Haha ja det kan nog funka, klockan sitter snyggt men kläderna får bytas ut!
Som tur var är det snart dags för ett nytt Watches & Wonders och annat skoj under våren/sommaren. Och vem vet, så fort råvarutillförseln till fabrikerna lossnat så kanske FXD’n dyker upp. Känns som att de inte finns någonstans över huvudtaget nu oavsett världsdel.Det verkar inte gå som jag vill. FXD verkar aldrig dyka upp men den kommer veta bara ej när, dom två Tudor Archeo som jag beställde från Singapore har blivit annullerade.
Tur att man har några andra Tudorklockor man kan njuta av
Ah, fasen vad tråkigt Du har ju många andra fina men det är ju en klen tröst när man väntar på nytt.Det verkar inte gå som jag vill. FXD verkar aldrig dyka upp men den kommer veta bara ej när, dom två Tudor Archeo som jag beställde från Singapore har blivit annullerade.
Tur att man har några andra Tudorklockor man kan njuta av
Kan hända att det ramlar in en ny klocka som har en egen Tråd som börjar på R , dom ringde från fina gatan och erbjöd en klocka så vi får se, men vore kul om FXD ramlade in.Ah, fasen vad tråkigt Du har ju många andra fina men det är ju en klen tröst när man väntar på nytt.
Jag ser ingen annan utväg än att du måste köpa en 76214 med linnetavla som du kan bära i Mars och sälja billigt till mig i April
Kan hända att det ramlar in en ny klocka som har en egen Tråd som börjar på R , dom ringde från fina gatan och erbjöd en klocka så vi får se, men vore kul om FXD ramlade in.
Grattis! Har ju hört att Ronex gör riktigt fina klockor...Kan hända att det ramlar in en ny klocka som har en egen Tråd som börjar på R , dom ringde från fina gatan och erbjöd en klocka så vi får se, men vore kul om FXD ramlade in.