Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är det speedyn som åker då?Kaka på kaka?
Kan inte sluta fundera om jag kanske skulle haft en Bb gmt stället
Värt väntanEfter en månads väntan så låg det ett paket innan för dörren när jag kom hem. Var främst gummit jag var på jakt efter, men slängde med ett Nato i beställningen och dom slängde i sin tur med ett extra som bonus.
Även om natobanden såg snygga ut så kändes det inte som någon superkvalitet. Gummit blev jag dock riktigt nöjd med.
Haha, Ne ingen av dem gissar jag. Tolkar allas tystnad som det var en dålig idéÄr det speedyn som åker då?
Kul! Ja den här gillar jag. Tog ett tag att vänja sig vid hur chunky den bärs (och var i säljtankar ett tag på grund av det då jag egenligen gillar dressare mest), men efter lite invänjning känns chunkinessen hel-rätt.Nöjd? Står på lista och förväntar mig att få den om någon vecka.
Riktigt snyggt!Efter en månads väntan så låg det ett paket från 02straps innanför dörren när jag kom hem. Var främst gummit jag var på jakt efter, men slängde med ett Nato i beställningen och dom slängde i sin tur med ett extra som bonus.
Även om natobanden såg snygga ut så kändes det inte som någon superkvalitet. Gummit blev jag dock riktigt nöjd med.
Jag gillar den gröna, klassiska MN färger.Har någon ett schysst tips på MN-färgkombo till en BB58 svart? Sitter och kollar på Erikas hemsida men kan inte alls bestämma mig. Helt omöjligt att se på deras bilder hur den ser ut i verkligheten.
Aa snyggt! Jag har rätt handleder för klockan, och föredrar lite tyngd osv på handleden så hoppas det blir rätt!Kul! Ja den här gillar jag. Tog ett tag att vänja sig vid hur chunky den bärs (och var i säljtankar ett tag på grund av det då jag egenligen gillar dressare mest), men efter lite invänjning känns chunkinessen hel-rätt.
Den enda klocka jag haft som bara får stanna på handleden, funkar så fint i de flesta lägen
Jag gillar den gröna, klassiska MN färger.
Här är lite inspo från OG BB58 och ett par av mina Erika's:
Erika's Shamal
Deskdiversthlm on Instagram: "So many days that I want anything but the BB58, but I also keep coming back to it just as often. Its popularity is deserved. . . . #tudorwatches #blackbay58 #tudorwatchclub #tudorblackbay #tudoraholics #tudorlovers #tudo
87 likes, 1 comments - deskdiversthlm on December 18, 2021: "So many days that I want anything but the BB58, but I also keep coming back to it just as often. Its popularity is deserved. . . . #tudorwatches #blackbay58 #tudorwatchclub #tudorblackbay #tudoraholics #tudorlovers #tudorlover...www.instagram.com
Erika's Original
Deskdiversthlm on Instagram: "Another week another (desk) dive. . . . #tudorwatches #blackbay58 #tudorwatchclub #tudorblackbay #tudoraholics #tudorlovers #tudorlover #tudorwatchfan #tudorwatch #swedishautumn #diverwatch #deskdiver #bb58 #watchesofins
99 likes, 6 comments - deskdiversthlm on December 6, 2021: "Another week another (desk) dive. . . . #tudorwatches #blackbay58 #tudorwatchclub #tudorblackbay #tudoraholics #tudorlovers #tudorlover #tudorwatchfan #tudorwatch #swedishautumn #diverwatch #deskdiver #bb58 #watchesofinstagram...www.instagram.comDeskdiversthlm on Instagram: "Saturday bonus: cannot wait until I can get back out there again."
deskdiversthlm on July 31, 2021: "Saturday bonus: cannot wait until I can get back out there again.".www.instagram.com
Erika's Burgundy
www.instagram.com
Erika's Sahara
www.instagram.com
TudorBlackBayComposite™
Tudor startar cykellag med Cancellara??? Och vad är det för klocka dom har på sig?
En PVD chrono?
Tudor startar cykellag med Cancellara??? Och vad är det för klocka dom har på sig?
Snart kommer de väl presentera nytt sponsorskap av ett gäng slovakiska bibliotekarier som startat ett curling-lag
Jag har svårt att släppa flingan sedan jag testade den på GTG Vad är det för ref. man ska kika på om man vill ha ngt liknande? Gärna ngt semivintage (helst flinga men även klassisk mercedes/lollipop skulle vara av intresse). Vad är "best bang for buck" nu för tiden?Önskar alla tudor-diggare en trevlig avslutning på helgen
De där curling-lagen ska man akta sig för. De är hårda typerSnart kommer de väl presentera nytt sponsorskap av ett gäng slovakiska bibliotekarier som startat ett curling-lag
Eh okej?Snart kommer de väl presentera nytt sponsorskap av ett gäng slovakiska bibliotekarier som startat ett curling-lag
Viktigt att pusha för Royal serien...Snart kommer de väl presentera nytt sponsorskap av ett gäng slovakiska bibliotekarier som startat ett curling-lag
Håller med, läste nu på Cycling News att han blir ägare av laget och att dom ska köra i pro touren 2023. Laget ska satsa på schweiziska cyklister.Eh okej?
Tycker samarbetet med Cancellara e riktigt smart.
Det lär väl visa sig med tid hur bra det funkar. I teorin ser det hyggligt seriöst ut, man bygger vidare på ett existerande mindre Schweiziskt talanglag och har ambition att söka sk Pro Team licens 2023. Detta kan liknas vid Div2 licens, ger isf möjlighet att köra stora lopp men man är inte garanterad plats som de 18 World Tour lagen som vet att de får köra allt de vill. Särskilt i de tre stora Tourerna (TdFrance, Giro, Vuelta) är det snålt om platser för Pro lag.Eh okej?
Tycker samarbetet med Cancellara e riktigt smart.
Jag förstår dig, detta är en 94010 och bästa klockan jag haftJag har svårt att släppa flingan sedan jag testade den på GTG Vad är det för ref. man ska kika på om man vill ha ngt liknande? Gärna ngt semivintage (helst flinga men även klassisk mercedes/lollipop skulle vara av intresse). Vad är "best bang for buck" nu för tiden?
Precis,kan med tiden bli riktigt bra. För Tudors del kan det ju bli grym reklam,cykel e ju inte direkt en liten sport.Håller med, läste nu på Cycling News att han blir ägare av laget och att dom ska köra i pro touren 2023. Laget ska satsa på schweiziska cyklister.
Absolut inget original-gummi. Lätt som en plätt att få tag på gummi och clasp som det står Tudor på.Jag såg den här annonsen idag. Stämmer det att det finns ett oem- gummi? Jag har aldrig sett det innan (har i och för sig inte letat)
Köp Tudor Black Bay 41 på Chrono24
Upptäck Tudor Black Bay 41-klockor på fantastiska villkor på Chrono24 – den globala marknadsplatsen för lyxklockor. Säker köpprocesswww.chrono24.se
Tack, det ante mig.Absolut inget original-gummi. Lätt som en plätt att få tag på gummi och clasp som det står Tudor på.
Den där ska ha leverats på länk eller nato