Tyvärr, wempe i MünchenKul! Svensk AD?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tyvärr, wempe i MünchenKul! Svensk AD?
Ajdå blev ritkigt hoppfull ett tagTyvärr, wempe i München
Troligen sker det när olika AD får sin nästa leverans. Vilket troligen är lite olika tidpunkter under majLeveranser av de första Pro kommer troligtvis ske i slutet Maj början Juni enligt svensk ad
Bra va? Njuter i solen.Tillbaka i Tudorträsket. Den här gången med min första "moderna" Tudor.
Dem är verkligen bra, kul med fler här!Bra va? Njuter i solen.
- Patrull på plats. Efter kort tillrättavisning byter mannen till NATO. Vi låter det passera med en varning Klart slut.”- Jag vill bli kopplad till stilpolisens klockavdelning och rapportera ett grovt etikettsbrott.
Vilket brott gäller det?
Läderband av vintagestil på dykarur.
Oj! Vi skickar en patrull med en gång!”
Rolex?Efter att ha ägt en Tudor BB58 i ett par dagar måste jag säga att jag är helt såld på deras clasp/klockspänne.
Klockan sitter verkligen som ett smäck och de känns tryggt och stabilt.
Finns det något annat märke som har lika solid spänne som Tudor ?
Skulle vara dem, ja.
Vackert! Har du någon favorit?Lite Tudor på lördagskvällen fattas två så blir det en klocka varje veckodag hoppas de dyker upp snart.
Är nog 925:anVackert! Har du någon favorit?
Sweeeeeeet!Strössel-lördag!
Vad är det gosigt band?Önskar alla tudor-diggare en trevlig avslutning på helgen
Det är ett välanvänt canvas från watchwear, gillar det skarptVad är det gosigt band?
Det där har man kikat på men tycker att produktbilderna visar ett väldigt tunt canvas. Din bild ser mer rättvis ut.Det är ett välanvänt canvas från watchwear, gillar det skarpt
Canvas Grovt - svart - Watchwear.se
Canvas klockband med grov struktur och matt finish. Finns i bredderna 20mm, 22mm och 24mm – perfekt för en robust och stilren look.watchwear.se
Det är inte speciellt tunt, här en jämförelse med länken till bb58. Värt att testa då det inte är dyrtDet där har man kikat på men tycker att produktbilderna visar ett väldigt tunt canvas. Din bild ser mer rättvis ut.
Får nog bli att prova
Blå himmel ute, men jag får make do med en halv blå bezel inomhus. Inte helt fel ändå