DakotaRed
Basic
Tänk vad man lär sig på detta. Nice. tackar.”Go Anywhere Do Anything”
Dvs en klocka som passar till alla möjliga sammanhang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tänk vad man lär sig på detta. Nice. tackar.”Go Anywhere Do Anything”
Dvs en klocka som passar till alla möjliga sammanhang
Jag tror att den på jubilee hade varit super. Vart fanns denna inne?Denna var otippat bra. Stor förstås (framförallt på länken) men på band helt ok. Bra vintage-känsla. Verkligen inte Root Beer vibes imo.
Jag tror att den på jubilee hade varit super. Vart fanns denna inne?
Helt jävla magisk patina på den där”- Jag vill bli kopplad till stilpolisens klockavdelning och rapportera ett grovt etikettsbrott.
- Vilket brott gäller det?
- Läderband av vintagestil på dykarur.
- Oj! Vi skickar en patrull med en gång!”
Tror det är en klocka som man ”älskar wller hatar”. Känner själv i gen direkt kärlek för den. Anar jag KS snabbaste flipp?Ja då har man testat Royal också, tyvärr föll den inte mig smaken… Men tavlan var riktigt fin i solljuset
Nu är frågan vad som står på tur härnäst från Tudor? En blå Pelagos kanske???
”- Jag vill bli kopplad till stilpolisens klockavdelning och rapportera ett grovt etikettsbrott.
Vilket brott gäller det?
Läderband av vintagestil på dykarur.
Oj! Vi skickar en patrull med en gång!”
Det har du nog rätt i! Nja den har varit någon dag men inte riktigt fått nån handledstid, kände direkt att den inte var för mig. Snabbaste flipp?? Nejdå, man har ju nästan sålt innan man fått hem en klocka nån gång, när man hittar nåt nytt i väntan på fraktenTror det är en klocka som man ”älskar wller hatar”. Känner själv i gen direkt kärlek för den. Anar jag KS snabbaste flipp?
Det var dock rejäla prispåslag…Blir intressant att se hur fort dessa säljs utifrån hypen.
Första till salu här på forumet väl ?
Företagsannons - Tudor Black Bay Pro
:tudor: Oanvänd Uttagen 2022 Klockan finns i Zürich.klocksnack.seFöretagsannons - Tudor FXD
:tudor: Sparsamt använd. Mycket gott skick. Inget att anmärka på funktionen. Uttagen maj 2022 Full set. Klockan finns i Zürich.klocksnack.se
FXD. Undrar ju hur väl kardborre-lösningen håller. Ja, Tudor levererar kvalité men kardborre är kardborre…Blir intressant att se hur fort dessa säljs utifrån hypen.
:tudor: Oanvänd Uttagen 2022 Klockan finns i Zürich.klocksnack.seFöretagsannons - Tudor FXD
:tudor: Sparsamt använd. Mycket gott skick. Inget att anmärka på funktionen. Uttagen maj 2022 Full set. Klockan finns i Zürich.klocksnack.se
Korten representerar @Limeee klockinköp.Det har du nog rätt i! Nja den har varit någon dag men inte riktigt fått nån handledstid, kände direkt att den inte var för mig. Snabbaste flipp?? Nejdå, man har ju nästan sålt innan man fått hem en klocka nån gång, när man hittar nåt nytt i väntan på frakten
Kan man säga.Det var dock rejäla prispåslag…
Ska bli intressant att höra intrycken överlag tycker jag när fler har fått sina levererade.FXD. Undrar ju hur väl kardborre-lösningen håller. Ja, Tudor levererar kvalité men kardborre är kardborre…
Just denna såg ju lite trött ut
Va? Harru inte köpt båda ännu?Det var dock rejäla prispåslag…
Hoppas det börja släppa med leveranserna så att jag får mina någon gångBlir intressant att se hur fort dessa säljs utifrån hypen.
+1 på denHoppas det börja släppa med leveranserna så att jag får mina någon gång
Håller fint efter 5 månaders rätt flitig användning kan rapporterasFXD. Undrar ju hur väl kardborre-lösningen håller. Ja, Tudor levererar kvalité men kardborre är kardborre…
Just denna såg ju lite trött ut
Bra att höraHåller fint efter 5 månaders rätt flitig användning kan rapporteras
Ja det hade varit ett riktigt bra pris! Haha men den ska inte skänkas iväg, så less är jag inte på den, än@Limeee läste fel först och fick det till 1800, tänkte att "det var ju iaf en ärlig prissättning för den klockan"
Avslutad - Tudor Royal 38mm (Blå)
Säljer en Tudor Royal 38mm i färgen blå, då vi inte klickade. Ref. M28500-0005. Klockan är uttagen i december 2020 hos Krons och är under 5 års garanti (t.o.m. december 2025). Kommer fullset inkl inköpskvittot på 22.500kr (listpris idag är 23.000kr). Klockan fungerar utmärkt och är sparsamt...klocksnack.se
Kul! Svensk AD?Black bay PRO, bättre än förväntat och höjden känns hanterbar den lilla stund jag testade den, riktigt bra.