• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Fluffy67

Rolex
2-Faktor
Äntligen på länk. Vad tycker ni?
9A5E99E2-D3C0-41DA-AB44-E00FEADB9FEF.png
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
Ja då har man testat Royal också, tyvärr föll den inte mig smaken… Men tavlan var riktigt fin i solljuset☀️
Nu är frågan vad som står på tur härnäst från Tudor? En blå Pelagos kanske???😅
0EA8635E-8A74-4B84-876D-DD4EEE6DB2A9.jpeg
Tror det är en klocka som man ”älskar wller hatar”. Känner själv i gen direkt kärlek för den. Anar jag KS snabbaste flipp? 😂
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
Tror det är en klocka som man ”älskar wller hatar”. Känner själv i gen direkt kärlek för den. Anar jag KS snabbaste flipp? 😂
Det har du nog rätt i! Nja den har varit någon dag men inte riktigt fått nån handledstid, kände direkt att den inte var för mig. Snabbaste flipp?? Nejdå, man har ju nästan sålt innan man fått hem en klocka nån gång, när man hittar nåt nytt i väntan på frakten😂😂
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor

Back

Vacheron
2-Faktor
Blir intressant att se hur fort dessa säljs utifrån hypen.
Första till salu här på forumet väl ?
FXD. Undrar ju hur väl kardborre-lösningen håller. Ja, Tudor levererar kvalité men kardborre är kardborre…

Just denna såg ju lite trött ut
 

Back

Vacheron
2-Faktor
Det har du nog rätt i! Nja den har varit någon dag men inte riktigt fått nån handledstid, kände direkt att den inte var för mig. Snabbaste flipp?? Nejdå, man har ju nästan sålt innan man fått hem en klocka nån gång, när man hittar nåt nytt i väntan på frakten😂😂
Korten representerar @Limeee klockinköp.
De hinner liksom aldrig riktigt landa… 😉
276641CD-9BAA-418A-988B-238642A2EE93.gif
 

Been

Patek
2-Faktor
Blir intressant att se hur fort dessa säljs utifrån hypen.
Första till salu här på forumet väl ?
Hoppas det börja släppa med leveranserna så att jag får mina någon gång🧐🧐🧐
 

Deskdiversthlm

Patek
2-Faktor
@Limeee läste fel först och fick det till 1800, tänkte att "det var ju iaf en ärlig prissättning för den klockan" 😂
 

Limeee

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
@Limeee läste fel först och fick det till 1800, tänkte att "det var ju iaf en ärlig prissättning för den klockan" 😂
Ja det hade varit ett riktigt bra pris! Haha men den ska inte skänkas iväg, så less är jag inte på den, än😜
 
Topp