Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
upplevdes PRO lika lönnfet som 41mm blackbay? Klockan i mitten får mest poäng, härligt använt skickEn mycket trevlig lunchdate måste jag säga. Trist att de ännu inte fått in den jag är mest sugen på… Men den som väntar på något gott. Jag tyckte nya PRO var helt ok. Men inte så mycket mer. Blev inte såld på samma sätt som @rambo_amadeus
Samma rootbeer, helt ok men går bet på storleken. Däremot är jag så sjukt spänd på att testa nya BB39 S&G när den kommer in. Där tror jag mycket väl mitt nästa klockköp kan ligga
Haha va? Hur motiverade säljaren det?Haha, skämtar dom. Klockan ena säljaren ej ville ta fram ur skylten å visa mig ens
Svårt att säga faktiskt. Tycker det är så jävla knepigt att få en rättvisande känsla när länken är ojusterad och man får försöka hålla in den själv om du förstår vad jag menar?! Den var cool, kanske köper den beggad för UNDER list, men inte mer än så för mig.upplevdes PRO lika lönnfet som 41mm blackbay? Klockan i mitten får mest poäng, härligt använt skick
upplevdes PRO lika lönnfet som 41mm blackbay? Klockan i mitten får mest poäng, härligt använt skick
Amen to that!Första dingen skar i hjärtat. Nu blir man typ nöjd när man dingar till den
Vi får inte visa exhibition modeller å blaha blaha, men hur fan tänker dom, eller va hon helt blåst den säljaren. Har dessutom köpt ur där till mig själv och min fru av det dyrare märket som ja inte ens vill nämna för det är patetiskt egentligen. Men icke hon tog inte fram en Tudor ur skylten dåHaha va? Hur motiverade säljaren det?
Det motsäger ju hela idén med utställningsexemplarVi får inte visa exhibition modeller
Måste var någon ny säljare som missuppfattat att exhibition är bara utställning, likt ett ”museum” och att dessa inte får rörasVi får inte visa exhibition modeller å blaha blaha, men hur fan tänker dom, eller va hon helt blåst den säljaren. Har dessutom köpt ur där till mig själv och min fru av det dyrare märket som ja inte ens vill nämna för det är patetiskt egentligen. Men icke hon tog inte fram en Tudor ur skylten då
De kanske stod brevid marmorbysten av Hans WilsdorffMåste var någon ny säljare som missuppfattat att exhibition är bara utställning, likt ett ”museum” och att dessa inte får röras
Snyggt!Har inte kollat genom sidan men enligt Krons var jag i alla först hos dom att köpa nya ”rootbeer”. Tyckte den var riktigt läcker i verkligheten.
Kommer ut på köp och sälj snart eller?Fredag och redo för helgens äventyr!
Grattulerar! Tycker den ser väldigt lovande ut!Har inte kollat genom sidan men enligt Krons var jag i alla först hos dom att köpa nya ”rootbeer”. Tyckte den var riktigt läcker i verkligheten.
Grattis till den!Har inte kollat genom sidan men enligt Krons var jag i alla först hos dom att köpa nya ”rootbeer”. Tyckte den var riktigt läcker i verkligheten.
Köp allaMåste nog köpa en Tudor till....
Lovely!Fredag och redo för helgens äventyr!
Grattis till en grym klocka.Har inte kollat genom sidan men enligt Krons var jag i alla först hos dom att köpa nya ”rootbeer”. Tyckte den var riktigt läcker i verkligheten.
Jag gillar egentligen inte gulguld. Inte alls. Men denna är fenomenal!
Fanns den på hyllan eller behöver man vänta?Har inte kollat genom sidan men enligt Krons var jag i alla först hos dom att köpa nya ”rootbeer”. Tyckte den var riktigt läcker i verkligheten.
Den fanns på hyllan hos Nymans Västerås i onsdags.Fanns den på hyllan eller behöver man vänta?
Grattis till en suverän dinka.Packade upp en TUDOR chrono idag. Riktigt nöjd.