Grattis. Kul! Ta med den till stugan i sommarDå är den min
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis. Kul! Ta med den till stugan i sommarDå är den min
Grattis till en sjukt fin dinka.Då är den min
Är på väg till stugan nuGrattis. Kul! Ta med den till stugan i sommar
Och jag som bygger pool och skjutsar barn på kalas för fullt!!Är på väg till stugan nu
Kul att den äntligen kom efter all ovisshet. Grattis!Då är den min
Man ska aldrig säga aldrig men det ska mycket till isfKommer ut på köp och sälj snart eller?
Äntligen - Skönt att du fick den till slut!!Då är den min
Får hoppas att allt jag står listad på inte kommer samtidigt som FXD då…..Man ska aldrig säga aldrig men sna
Äntligen - Skönt att du fick den till slut!!
Börjat höra lite lösa rykten att Tudor kommer tillverka dessa till MN23 enbart.
Älskar mina BB58 men detta är en grym kombo och alternativ.Stabil duo om jag själv för säga det!
Ja frugan köpteSkoj knep ni ngt på rean?
TackGrattis!
Ja snart i min ägo ocksåÄlskar mina BB58 men detta är en grym kombo och alternativ.
Absolut börjar semestern vid midsommar är sedan ledig i 6 veckor. Vi kommer gärna och inviger polen, fiske hos mig och eller grilla, klart vi gör det.Och jag som bygger pool och skjutsar barn på kalas för fullt!!
Men sommaren har inte ens börjat! Vi lär garanterat hinna med någon träff. Vi har ju lunch på lida, glass vid grinda, bad/poolhäng hos mig etc och alla möjliga chanser att styra upp något
Stort grattis!Då är den min
TackStort grattis!
Då är den min
Väljer att inte kommentera Det viktiga är väl att jag inte byter fru lika ofta som jag säljer klockor
Riktigt sleeper det där! Hade jag kunnat motivera köp i den klassen i nuläget hade det varit en stark kandidat!
Tyckte faktiskt bäst om den med det gummibandet när jag testade den hos AD. Satt fantastiskt bra.Testar gummibandet det är ju riktigt trevligt
@m_s nu har du haft den i några dagar, hur upplever du höjden? Topptung?Fredag och redo för helgens äventyr!
När jag testade det upplevde jag gummibandet bättre än kardborrbandet.Testar gummibandet det är ju riktigt trevligt
Jag håller med. En av de största anledningarna till att jag valde att inte köpa en är pga att bandet är för långt. Flärpen på kardborrebandet blir alldeles för långt för oss med smalare handleder. Känns som det är risk att den fastnar i kläder och rycker loss klockan.När jag testade det upplevde jag gummi bandet bättre än kardborrbandet.