• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Då är den min
8001CDFB-5032-4071-85A8-6BFDC848DFC6.jpeg
8001CDFB-5032-4071-85A8-6BFDC848DFC6.jpeg
D51BC989-E839-4559-86B9-457B84E0C2EC.jpeg
Grattis. Kul! Ta med den till stugan i sommar
 
Är på väg till stugan nu😎
Och jag som bygger pool och skjutsar barn på kalas för fullt!!
Men sommaren har inte ens börjat! Vi lär garanterat hinna med någon träff. Vi har ju lunch på lida, glass vid grinda, bad/poolhäng hos mig etc och alla möjliga chanser att styra upp något
 
Eftersom alla åkt till Nymans Västerås senaste veckan blev det ett snabbt besök på Krons. Stämmer in i lovsången om BB Pro. Riktigt bra och helt klart en riktig skön klocka. Gillar T-fit spännet, den nya tavlan och gula GMT visaren.

Testade även den nya GMT'n, den hade varit riktigt bra på 39mm, förstår inte varför Tudor envisas med att fortsätta med samma storlek. Länken var inte heller någon större favorit. Kan inte heller förstå varför man har det gamla spännet? För den som är sugen så finns den inne och kan köpas med hem direkt.
 
Och jag som bygger pool och skjutsar barn på kalas för fullt!!
Men sommaren har inte ens börjat! Vi lär garanterat hinna med någon träff. Vi har ju lunch på lida, glass vid grinda, bad/poolhäng hos mig etc och alla möjliga chanser att styra upp något
Absolut börjar semestern vid midsommar är sedan ledig i 6 veckor. Vi kommer gärna och inviger polen, fiske hos mig och eller grilla, klart vi gör det.
 
Väljer att inte kommentera 🙄 Det viktiga är väl att jag inte byter fru lika ofta som jag säljer klockor 😂

Haha! Nä, det är riktigt tur!!🤣🤣🤣

 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp