Skall dit i morgon och kollaDen fanns på hyllan hos Nymans Västerås i onsdags
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Skall dit i morgon och kollaDen fanns på hyllan hos Nymans Västerås i onsdags
Kul! Är det gmt Rootbeer eller pro du är mest nyfiken på?Skall dit i morgon och kolla
Det är PRO den har jag beställt och kommer snart.Kul! Är det gmt Rootbeer eller pro du är mest nyfiken på?
Har du fått någon hint om vad som finns på rean ?Det är PRO den har jag beställt och kommer snart.
Men skall kolla in Rean som dom har massa kul som kommit från Stockholm.
Fanns säkert en till, jag klippte en idag därFinns en rootbeer GMT hos Krons Ur. Var riktigt nära på knipa.
Fan, det var nog den.Fanns säkert en till, jag klippte en idag där
De sa att det var den första de sålde, frågade inte om det fanns flerFan, det var nog den.
Tjenare, min första post i denna tråden. Ser att de nya släppen börjar dyka upp i butik och på några av era armar - härligt!
Jag har i princip aldrig varit inne hos någon AD och kollat/snackat/handlat om man säger så, så ingen tidigare connection. Har ni någon uppfattning om hur det ser ut med tillgång eller kö för en BB Pro, om man går till butik i detta läget, Göteborg för min del? Min plan är att köpa en klocka kring de 40k för när jag fyller jämna 40.
Kul Finns en galet fin 42mm vit bratte där jag jag är sjukt sugen påDet är PRO den har jag beställt och kommer snart.
Men skall kolla in Rean som dom har massa kul som kommit från Stockholm.
Finns (fanns?) en hel del fint. Utgående modeller bland annat. Nya klockor såvitt jag vet och inte preowned. Kanske fanns de också men majoriteten var nya tror jag?!Har du fått någon hint om vad som finns på rean ?
Tänker om det är Stockholmsbutikernas pre-owned som dom har fått eller om det är något annat skoj.
Sjukt snygg är denDag 2 med S&G..retrolooken är stark i dinkan
Håller verkligen medSjukt snygg är den
Grattis! Äntligen!Då är den min
Kul att träffas tillslut.Blev positivt överraskad
Höjden var ingen issue för mig.
Ja vi dök på varandra i affären
Skoj knep ni ngt på rean?Ja vi dök på varandra i affären
Otroligt fult med borstad sida på boetten och samtidigt polerade sidor på länken.Eftersom dom kallar mig photoshop-kungen så får ni här min otroligt snygga tolkning av den upplevda tjockleken på PRO
Grattis!Då är den min
Det är inte borstat utan klistermärken. Den är polerad som övriga BBOtroligt fult med borstad sida på boetten och samtidigt polerade sidor på länken.
Oh okej! Då är den snygg igen i mina ögon.Det är inte borstat utan klistermärken. Den är polerad som övriga BB
DetsammaKul att träffas tillslut.
Blev en spontanare denna gång så vi får mötas upp framöver enligt tidigare ök
FLASH MOB TUDOR GTG på Nymansvästerås? I like it!Blev en spontanare denna gång så vi får mötas upp framöver enligt tidigare ök
Då är den min