• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

inzomniac

Cartier
2-Faktor
Tjenare, min första post i denna tråden. Ser att de nya släppen börjar dyka upp i butik och på några av era armar - härligt!
Jag har i princip aldrig varit inne hos någon AD och kollat/snackat/handlat om man säger så, så ingen tidigare connection. Har ni någon uppfattning om hur det ser ut med tillgång eller kö för en BB Pro, om man går till butik i detta läget, Göteborg för min del? Min plan är att köpa en klocka kring de 40k för när jag fyller jämna 40.
 

Cosmo

Audemars
2-Faktor
Det är PRO den har jag beställt och kommer snart.
Men skall kolla in Rean som dom har massa kul som kommit från Stockholm.
Har du fått någon hint om vad som finns på rean ?
Tänker om det är Stockholmsbutikernas pre-owned som dom har fått eller om det är något annat skoj.
 

carlmartin

Rolex
2-Faktor
Tjenare, min första post i denna tråden. Ser att de nya släppen börjar dyka upp i butik och på några av era armar - härligt!
Jag har i princip aldrig varit inne hos någon AD och kollat/snackat/handlat om man säger så, så ingen tidigare connection. Har ni någon uppfattning om hur det ser ut med tillgång eller kö för en BB Pro, om man går till butik i detta läget, Göteborg för min del? Min plan är att köpa en klocka kring de 40k för när jag fyller jämna 40.

Bergströms har enligt utsago redan stängt listan. Om det beror på att den fort blev lång eller att de inte vet tilldelning har jag ingen aning om. Men konstigare saker har hänt - fråga!
 

Burnman

Audemars
2-Faktor
Det är PRO den har jag beställt och kommer snart.
Men skall kolla in Rean som dom har massa kul som kommit från Stockholm.
Kul 👍🏻 Finns en galet fin 42mm vit bratte där jag jag är sjukt sugen på
Har du fått någon hint om vad som finns på rean ?
Tänker om det är Stockholmsbutikernas pre-owned som dom har fått eller om det är något annat skoj.
Finns (fanns?) en hel del fint. Utgående modeller bland annat. Nya klockor såvitt jag vet och inte preowned. Kanske fanns de också men majoriteten var nya tror jag?!
 

HaVet71

Rolex
2-Faktor
Dag 2 med S&G..retrolooken är stark i dinkan💪
CCCF91E1-2958-48B8-8C3E-144990D8DC3E.jpeg
 
Topp