Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jo första repan sved faktiskt litegrann. Men o andra sidan var det andra dagen efter jag plockat ut klockan som jag bar några lecablock och fick ett riktigt rejält skav på spännet. Men då var o andra sidan ribban sattSå använder jag mina klockor också varav 58an (blå) och 36an (silver) är flitigast i användning.
förlorar förstås lite när flippersjukan slår till men brukar inte kunna avgöra om en klocka kommit för att stanna innan den fått vara med i vardagen och allt vad den medför vilket överraskande fort sätter sina spår. Har även nån casio samt en promaster jag försöker hålla på armen när det blir grövre sysselsättning men då många ggr dyker saker upp oplanerat
Visst tar första repan sjukt .. men tycker om då livet syns i klockan, utan att för den del misshandla klockan.
Så använder jag mina klockor också varav 58an (blå) och 36an (silver) är flitigast i användning.
förlorar förstås lite när flippersjukan slår till men brukar inte kunna avgöra om en klocka kommit för att stanna innan den fått vara med i vardagen och allt vad den medför vilket överraskande fort sätter sina spår. Har även nån casio samt en promaster jag försöker hålla på armen när det blir grövre sysselsättning men då många ggr dyker saker upp oplanerat
Visst tar första repan sjukt .. men tycker om då livet syns i klockan, utan att för den del misshandla klockan.
Samma här! Känns kontra-produktivt att vara onödigt försiktig med en sport stål. Visst man behöver ju inte göra idiot grejer för att. Men normalanvändning från desk dives till träsgårdsarbete känns rimligt.
Håller med alla här, det är en dinka som är designad att kunna ta nästan allt, min bestämda mening är att den t.o.m. blir snyggare med dings och märken från livets alla ”äventyr” typ djupdykningar i en Excel-fil med ofrivilliga repor från bordsskav eller rent av ett märke från att ha smällt in klockan i dykartuberna, vilket jag gjort många gånger med mina klockor….. @Burnman du har ett mycket fint och rent exemplar tycker jag men med detta sagt är min bb58 oförskämt fin efter 1 år, jag förstår ej riktigt då jag definitivt inte har varit speciellt försiktigt och den har loggat mest handledstimmar av samtliga klockor….Jo första repan sved faktiskt litegrann. Men o andra sidan var det andra dagen efter jag plockat ut klockan som jag bar några lecablock och fick ett riktigt rejält skav på spännet. Men då var o andra sidan ribban satt
Julafton kom tidigt i årNu händer det något på fredag hämtar jag denna skönhet
Japp härlig med flera per årJulafton kom tidigt i år
Grattis!Nu händer det något på fredag hämtar jag denna skönhet
Haha, sluta ljug! Du har ju plastat in din klockaHåller med alla här, det är en dinka som är designad att kunna ta nästan allt, min bestämda mening är att den t.o.m. blir snyggare med dings och märken från livets alla ”äventyr” typ djupdykningar i en Excel-fil med ofrivilliga repor från bordsskav eller rent av ett märke från att ha smällt in klockan i dykartuberna, vilket jag gjort många gånger med mina klockor….. @Burnman du har ett mycket fint och rent exemplar tycker jag men med detta sagt är min bb58 oförskämt fin efter 1 år, jag förstår ej riktigt då jag definitivt inte har varit speciellt försiktigt och den har loggat mest handledstimmar av samtliga klockor….
Najs!! Stort grattis! Den där hoppas jag åker med till stugan inom kortNu händer det något på fredag hämtar jag denna skönhet
Nu händer det något på fredag hämtar jag denna skönhet
Nej Nymans VästeråsHärligt! En till Kronsleverans?
Absolut hämtar på fredag i Västerås åker direkt till Stugan sedan, kanske en fika på lördag?Haha, sluta ljug! Du har ju plastat in din klocka
Najs!! Stort grattis! Den där hoppas jag åker med till stugan inom kort
TackGrattis!
Kul med något annat än BB58r och drömmar om BB Pro!Senaste tillskottet - Tudor Fast Rider, Black Shield.
Som nu är "discontinued" från Tudor. Antar att det beror på att Ducati har börjat med egna klockor.
Köpte den i guld, för den är mest ovanlig. Vad tycker ni?
Alltid! Krons
Riktigt tung dinka!Senaste tillskottet - Tudor Fast Rider, Black Shield.
Som nu är "discontinued" från Tudor. Antar att det beror på att Ducati har börjat med egna klockor.
Köpte den i guld, för den är mest ovanlig. Vad tycker ni?
Du som haft flera BB58, hur har gången varit? Min verkar ju som sagt knacka på i -9 med kronan ner…Kan se en svag skiftning men tror det har med ljuset och hur den är borstad. Om jag verkligen anstränger mig så kan jag se en antydan på min svarta (men inte den blå, den har ljusare stål. Men har faktiskt aldrig reflekterat över det förrän nu.
Har inte märkt något speciellt. Men å andra sidan har jag aldrig testat hemma. Körde en check på min OG på Nymans för ett par månader sedan och inget nämnvärt.Du som haft flera BB58, hur har gången varit? Min verkar ju som sagt knacka på i -9 med kronan ner…
Tack åter igen Nymans Ur VästeråsIdag blev man en ruskigt nöjd ägare till en Black bay pro
Grattis längtar till fredag när jag hämtar minIdag blev man en ruskigt nöjd ägare till en Black bay pro
Grattis till en grym dinkaIdag blev man en ruskigt nöjd ägare till en Black bay pro
Snyggt. Hur ser Tudor-familjen ut tillsammans?Idag blev man en ruskigt nöjd ägare till en Black bay pro
Västerås har Tudor Corner. De får större tilldelning. Konstig kommentar annars att "Göteborg borde få större tilldelning". Beror på helt andra faktorer än storlek på stad.Hur lyckas ni få tag i BB PRO? I Gbg e det stendött. Man tycker Gbg borde ha lite större tilldelning än Västerås.
Tudorfamiljen är än så länge inte enorm men förökar sig sakta men säkertSnyggt. Hur ser Tudor-familjen ut tillsammans?
Ok visste inte dom hade sådan.tycker inte kommentaren för övrigt e så konstig,men men.Västerås har Tudor Corner. De får större tilldelning. Konstig kommentar annars att "Göteborg borde få större tilldelning". Beror på helt andra faktorer än storlek på stad.
Västerås ligger rätt så centralt, mycket större befolkning runt Västerås än i och runt Göteborg.Hur lyckas ni få tag i BB PRO? I Gbg e det stendött. Man tycker Gbg borde ha lite större tilldelning än Västerås.
Point taken,men det bor en o annan i Gbg och runtomkring.Västerås ligger rätt så centralt, mycket större befolkning runt Västerås än i och runt Göteborg.
Skulle vara skittrevligt! Vi får hålla det lite öppet då det är avhängt på vädret! Är det uppehåll så kommer polarn över hela helgen för att svetsa poolinern! Men regnar det så kan vi inte köra och då vore det asnajs med en kaffe!Absolut hämtar på fredag i Västerås åker direkt till Stugan sedan, kanske en fika på lördag?