Finns aftermarket länkar hos bl.a uncle seiko och Forstner om länken stör dig så pass mycket.Gillar bb (har en smiley) men skulle vilja testa lite mindre 39 mm. Man kan inte få allt
Är det en keeper då kan du även slipa ner nitarna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns aftermarket länkar hos bl.a uncle seiko och Forstner om länken stör dig så pass mycket.Gillar bb (har en smiley) men skulle vilja testa lite mindre 39 mm. Man kan inte få allt
Grattis till en grymt fin klockaNu är den min
Stort Grattis !Nu är den min
Stort Grattis! Ska bli intressant att höra om det blir PRO eller FXD som får mest handledstid framöver.Nu är den min
Grattis!Nu är den min
Gissningsvis så ser det ut som skit när det kommer i annat ljus iom det är silver vs. stål.
Vad säger ni?
Vad säger ni?
Nu är den min
Tack PRO kompisGrattis!
Vi får väl se har ju 5 Tudor till.Stort Grattis! Ska bli intressant att höra om det blir PRO eller FXD som får mest handledstid framöver.
Den känns över förväntan smiter lätt under skjortan , länken kanon för att inte tala om snabbjusteringen.Wow!! Stort grattis!!
Hur är första känslan? Riktigt fin samling du har nu!
Stort grattis till nyförvärvet!Nu är den min
Det går ju att silver-plätera. Fråga är om det går att göra på en länk…Håller med @Back , troligtvis något som fungerar i skum belysning men inte i realiteten tyvärr.. Har själv testat med en Tudorlänk på min 925:a och det blev en nyansskillnad som bara Stevie Wonder skulle uppskatta.
Det var synd att Tudor inte sålde denna på länk i silver. Skulle blivit skitsnyggt!
Gratulerar! Blir många dagliga klockbyten nuFår väl bomba på med lite bilder
Det går ju att silver-plätera. Fråga är om det går att göra på en länk…
@Limeee är som gjord för den utmaningen
Det går ju att silver-plätera. Fråga är om det går att göra på en länk…
@Limeee är som gjord för den utmaningen
Hmm blir lite svårt för mig att ställa upp på det, råkade hända en sak med den… Den ville helt plötsligt lämna min låda, så den ska hämtas av en köpare i helgenTro mig, jag har funderat på det!
Tänker dock att toleranserna är ganska tighta, även om silvret kanske inte bygger så mycket. Betning på rostfritt känns svårt. Sen gäller det ju också att hitta en legering som inte åldras mörkare än boetten.
Kör du piloten @Limeee så kan jag sponsra med en slant!
Ändå starkt jobbatHmm blir lite svårt för mig att ställa upp på det, råkade hända en sak med den… Den ville helt plötsligt lämna min låda, så den ska hämtas av en köpare i helgen
Så jag klarade nååågot längre än till fredag @SalvadorDali
Tror du måste köpa en ny låda. Inte många klockor som verkar trivas i den…Hmm blir lite svårt för mig att ställa upp på det, råkade hända en sak med den… Den ville helt plötsligt lämna min låda, så den ska hämtas av en köpare i helgen
Så jag klarade nååågot längre än till fredag @SalvadorDali