PRO har stulit nästan all handledstid i sommar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Intressant! Ser fram emot lite tankar omkring just Explorer v. Ranger v. BB36. Har ännu inte testat eller ägt Rangern.Så här är lite bilder på Ranger och Explorer och bb58 slänger på lite bonusklockor lägger upp en recension i recentionstråden typ ikväll eller imorgon.
Härligt! Grattis!Provar silver
Thnx! Har varit nyfiken ett tag så fick lov att prova.Härligt! Grattis!
Förstår helt vad du menar. Fantastisk klocka även om jag har köpt och sålt den flera gånger… Men det är väl den allmänna KS-sjukan som stökar till det. Enkel modell som funkar till så mycket.-Efter exakt två veckor med BB36 känner jag att jag har på armen allt jag faktiskt behöver 🛡🛡🛡
Förstår helt vad du menar. Fantastisk klocka även om jag har köpt och sålt den flera gånger… Men det är väl den allmänna KS-sjukan som stökar till det. Enkel modell som funkar till så mycket.
-Efter exakt två veckor med BB36 känner jag att jag har på armen allt jag faktiskt behöver 🛡🛡🛡
Kul att du är nöjd! Själv gillar jag den mer och mer i all sin enkelhet ju längre tiden går - och suget på att bära den blir knappast sämre när det laddas upp snygga bilder på den här i tråden!-Ja, så är det, KS-sjukan finns alltid där och den slår till när man minst anar…
Jag är medveten om att jag befinner mig mitt i smekmånaden med min BB36 så får vi se hur det här kommer att utvecklas över tid
Kul att du är nöjd! Själv gillar jag den mer och mer i all sin enkelhet ju längre tiden går - och suget på att bära den blir knappast sämre när det laddas upp snygga bilder på den här i tråden!
Såhär över sommaren får min sitta på ett Erika’s MN, väldigt bekvämt och värt att prova om man vill ha omväxling från länken!
Riktigt nice!Äntligen tillbaka i tråden med mitt nyförvärv.
Jag är positivt överraskad av storleken. Den är större än vad jag är van vid, men det är en del av dess karaktär.
Grym klocka!Äntligen tillbaka i tråden med mitt nyförvärv.
Jag är positivt överraskad av storleken. Den är större än vad jag är van vid, men det är en del av dess karaktär.
Tänkte precis tipsa om sammaJust nu är det 25% rabatt på Gummiband från Vanguard straps om någon är intresserad , passar ju utmärkt till Tudor.
När jag frågade för några år sedan så fick jag info att ny tavla kostar c.a. 4200 kr (utan att behålla den gamla). Vill man behålla den befintliga blir det c.a. 6000 kr.Någon som vet vad en tavla till Tudor prince 76200 kostar? Mer specifikt den silvriga linne tavlan.
Frågade på nymans ur i Västerås i våras, där sa de att de kunde byta tavla. Men gick inte ut med priset, jag behövde lämna in klockan för prisförslag.
Stort tack! Då har jag en indikation på priset. Låter tyvärr för dyrt i mitt tycke med tanke på klockans prisNär jag frågade för några år sedan så fick jag info att ny tavla kostar c.a. 4200 kr (utan att behålla den gamla). Vill man behålla den befintliga blir det c.a. 6000 kr.
Det är även lite olika visarset som ska vara till olika tavlor så beroende på vilken tavla/visare som sitter på klockan så kan visarset även tillkomma med c.a 700 kr.
Om dessa priser frtf är aktuella kan jag inte svara på men borde iaf ge en indikation.
F-n, verkar ha missat detta med några timmar.. Kan inte se erbjudandet längreTänkte precis tipsa om samma
Funkar fortfarande om du provar lägga till i kassanF-n, verkar ha missat detta med några timmar.. Kan inte se erbjudandet längre
Stort tack! Blev ett köp! Nu har jag kittat mig mot den något undermåliga originallänken, med ett forstner jubilee, samt detta i gummiFunkar fortfarande om du provar lägga till i kassan