Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härligt grattis till en grym första TudorMin första Tudor! Mkt kvalitet för pengen!
Tack!Härligt grattis till en grym första Tudor
Grattis och bra första Tudor!Min första Tudor! Mkt kvalitet för pengen!
Tackar!Grattis och bra första Tudor!
Grattis till en grymt fin dinkaMin första Tudor! Mkt kvalitet för pengen!
TackHärligt grattis till en grym första Tudor
Grattis till en grymt fin dinka
”…för att ta handledsskott till säljannonsen”Tillbaka i Sverige och första klockan som åkte på är självklart bronsaren
Nejdå bilder till annons har jag redan, kan ju återanvände den gamla annonsen på förra brons BB58 nästan”…för att ta handledsskott till säljannonsen”
Den där måste du ha ett tag mu. Sitter som gjuten!
Riktigt trevlig på brunt skinn också.Nejdå bilder till annons har jag redan, kan ju återanvände den gamla annonsen på förra brons BB58 nästan
Håller med, sitter riktigt bra! Så nu tror och hoppas jag att den här blir mer långlivad.
Håller med dig, blir till att skaffa ett sånt framöverRiktigt trevlig på brunt skinn också.
Jad tycker absolut att det där funkar, även om den kanske är i största laget. Men ofta tycker jag att klockor ser större ut på bild än vad de upplevs i verkligheten Hur upplevde du den väl på plats?Ni får ursäkta all hår, men hur tycker ni klockan sitter? Stor för min handled?
Den är åt de större hållet, dock inte allt för stor. Beror helt på vad du gillar.Ni får ursäkta all hår, men hur tycker ni klockan sitter? Stor för min handled?
Funkar!Ni får ursäkta all hår, men hur tycker ni klockan sitter? Stor för min handled?
Ser helt ok ut.Ni får ursäkta all hår, men hur tycker ni klockan sitter? Stor för min handled?
Helt ok men vad tycker du själv ? Det är det som räknas.Ni får ursäkta all hår, men hur tycker ni klockan sitter? Stor för min handled?