Bagarbengtson
Basic
God morgon tudors!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
There were several models in the Oyster Prince series. Tudor Prince Oysterdate in an unusually large 38mm case giving rise to the nickname of “Jumbo”.
Hej, min kommentar var på ett inlägg som du ser är borttaget. En modell med drygt 34 mm hade någon kallat jumbo. Tack för länken. Har koll på den. Äger ett antal jumbo som också finns i tråden.There were several models in the Oyster Prince series. Tudor Prince Oysterdate in an unusually large 38mm case giving rise to the nickname of “Jumbo”.
Här har en duktig forummedlem skrivit en väldigt bra översikt om du önskar förkovra dig.
Tudor Jumbo Date + Day - en översikt
För 4-5 år blev jag lite sugen på en Rolex Day-Date 1803 i vitguld. Storleken (36 mm) kändes dock lite fjuttig och när jag hittade Tudors variant som visade sig vara några millimeter större (och dessutom var gjord i stål!) insåg jag att det såklart var en sådan jag skulle ha. Det tog dock ett...klocksnack.se
Äger även en Rolex Datejust som då är 36mm. Tyckte den var lite liten, har då köpt Tudor Jumbo istället som är i mitt tycke pang på i storlek. Hittade lite bilder från när jag jämförde. Detta dock mot min 90800.
- Hur tvättar du den?Kör en till på TT denna gång en nytvättad 925:a
Väldigt mjuk borste och en droppe yes i ljummet vatten.- Hur tvättar du den?
En nästan oväntat bra kombo.Trött på länk, la till lite färg.
Kindá like it!! Finns det möjlighet till fler bilder?Inhandlade en jubileelänk från Forstnerbands, kinda like it!
Guldfredag,Tudor-torsdag igår. Vad ska vi kalla idag då? Fancy-friday kanske??
Här får gummibandet sitta på FXD:n åtminstone denna helg
Men båda banden är riktigt bra eller hur @pnt