Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så jävla spänd på att få klämma lite irlTudor nummer 8
Pelagos 39
Det var på tiden Mr Been! Grattis!Tudor nummer 8
Pelagos 39
Nice! GrattisTudor nummer 8
Pelagos 39
Grym klocka,grattis!Tudor nummer 8
Pelagos 39
Super finTillbaka med Tudor känns väldigt bra! Första 58an för mig tack till @SRBOT
Grym Flinga! Hemskt strapLite gammalt
tänkte skriva samma, men kände mig taskig. Klockan är helt fantastiskGrym Flinga! Hemskt strap
Underbar tavla!tänkte skriva samma, men kände mig taskig. Klockan är helt fantastisk
En sån måste du ju ha såklartDå fick man äntligen testa en Bb58 bronze. Det var en riktigt mysig pjäs. T-fit var riktigt bra. Önskar Tudor släpper det till vanliga 58an.
Tack!Super fin
Inte min tyvärrUnderbar tavla!
Jag är ledsen om jag sänker marknaden... Det trodde jag inte riktigt.Så billig som den här är så måste jag snart köpa en till och köra en på varje arm Kan jag vara lika grön och fin på båda handlederna
Avslutad - Tudor Black Bay 58 Bronze Boutique Edition PB2 23/10
En del skoj bytesförslag och PM, men inget avslut. Säljes ett stycke Tudor Black Bay 58 Bronze Boutique Edition. Reference: m79012m-0001. Använd och har börjat få den ofrånkomliga patinan. Jag tänker att nästa ägare får köra ketchup eller tandblekning eller vad det nu är som funkar för att få...klocksnack.se
Nejdå menade inte alls så, tycker det är märkligt att ingen slagit till på den ännu. Skitcool klocka juJag är ledsen om jag sänker marknaden... Det trodde jag inte riktigt.
Hade bara tänkt att finansiera en lite fest framöver.
Men sticker den inte nu så får den fast plats i lådan. Den är ju faktiskt rätt cool.
Verkligen! Tack för hjälpen med marknadsföringenNejdå menade inte alls så, tycker det är märkligt att ingen slagit till på den ännu. Skitcool klocka ju
Jag saknar min gamla bronze..Verkligen! Tack för hjälpen med marknadsföringen
Google brukar göra det lätt. Annars kan även märkets hemsida göra det ännu lättare: https://rubberb.com/en/rolex-watch-bands-europeNågon som har koll på var man kan köpa rubber b i eu?