Sorry om detta varit uppe redan men: WTF?! Hittad på Bukowskis - det där utropspriset kändes.. optimistiskt? Eller missar jag något väldigt speciellt med den där BB:n?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vart uppe innan och vår gissning var att värderaren var full när värdering utfördesSorry om detta varit uppe redan men: WTF?! Hittad på Bukowskis - det där utropspriset kändes.. optimistiskt? Eller missar jag något väldigt speciellt med den där BB:n?
![]()
Speciella är rosen ist för skölden, smiley-text och ETA-urverk (vilket gör denna tunnare än vanliga in-house 41 mm om jag minns rätt). Fortfarande helt orimligt pris.Sorry om detta varit uppe redan men: WTF?! Hittad på Bukowskis - det där utropspriset kändes.. optimistiskt? Eller missar jag något väldigt speciellt med den där BB:n?
![]()
Men det är en helt vanlig ”pre-inhouse”-BB med andra ord? Nåja - över ett liv kanske en eventuellt lägre servicekostnad väger upp mellanskillnadenSpeciella är rosen ist för skölden, smiley-text och ETA-urverk (vilket gör denna tunnare än vanliga in-house 41 mm om jag minns rätt). Fortfarande helt orimligt pris.
Haha det låter som ett fullt rimligt antagande, men det finns ju folk till allt I guessVart uppe innan och vår gissning var att värderaren var full när värdering utfördes
Värt att nämna är att den svarta lanserades okt 2015 och togs ur sortimentet mars 2016, så den är mer poppis i samlarvärde än blå/röd och NOS är inte vanligt att hitta. Angående priset så vet vi ikväll om det var rimligt eller inteMen det är en helt vanlig ”pre-inhouse”-BB med andra ord? Nåja - över ett liv kanske en eventuellt lägre servicekostnad väger upp mellanskillnaden
Haha det låter som ett fullt rimligt antagande, men det finns ju folk till allt I guess
Ah ja jag kan förstå att man, i vart fall som säljare, gärna ser det som en motivering till att begära ett högre pris.Värt att nämna är att den svarta lanserades okt 2015 och togs ur sortimentet mars 2016, så den är mer poppis i samlarvärde än blå/röd och NOS är inte vanligt att hitta. Angående priset så vet vi ikväll om det var rimligt eller inteJag tror på återrop.
Detta är ett skämt hoppas jag? Svårt med sarcasm på internet, så undrar genuint! Källa om inte annat?Man kommer göra en ändring av prisstrategin. Tidigare har Tudorpriset följt på det viset att en Tudor kostat 60% av motsvarande stål-Rolex, hädanefter kommer de kosta 60% av motsvarande Rolexmodell i guld vilket kommer innebära en 27% ökning av Tudorpriserna.
Det är bekräftade uppgifter från Geneve. Kommer att gälla hos samtliga AD i Norrtälje.Detta är ett skämt hoppas jag? Svårt med sarcasm på internet, så undrar genuint! Källa om inte annat?![]()
Känns helt rimligt med tanke på edit: Nigeria brevet från Rolex till AD's ang energipriserna tidigare....Det är bekräftade uppgifter från Geneve. Kommer att gälla hos samtliga AD i Norrtälje.![]()
Överraskande höga bud, iallafall 85kDet var ju någon som bjöd 85000 och 48 000 för Nos klockorna på Buckan men de blev inte sålda.
Vilken överraskning eller![]()
Ja tänkte precis samma.Överraskande höga bud, iallafall 85k
Tror ni begagnatmarknaden hakar på nästa veckas prishöjning? 27% känns helt brutalt om det stämmer.
Varför börjar jag instinktivt se mig omkring efter det där barnet som ska påpeka att kejsaren är naken?Det var ju någon som bjöd 85000 och 48 000 för Nos klockorna på Buckan men de blev inte sålda.
Vilken överraskning eller![]()
Ursäkta dålig bild men Phoenix 22mm satt som en smäck. Inte alls sådär blankt heller. Kan fixa bättre bild i morgon.Någon som har tips på ett bra grått nato? Köpte singulars supernato men vill ha ett ljusare.
![]()
Fin klockaUrsäkta dålig bild men Phoenix 22mm satt som en smäck. Inte alls sådär blankt heller. Kan fixa bättre bild i morgon.
![]()
Ursäkta dålig bild men Phoenix 22mm satt som en smäck. Inte alls sådär blankt heller. Kan fixa bättre bild i morgon.
![]()
104 175 kr om den hade sålts vilket är inkl. 22,5% plus 50kr i avgifter som de tar för klubbade objekt. Långt över min förväntan.Överraskande höga bud, iallafall 85k