• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som är sugen på en blå BB36 min ligger på Köp och sälj.
97784F70-7FFE-4AB2-9165-50730B79DF59.jpeg

Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
3D569959-3F45-47BE-BD40-4CBA25EC0579.jpeg
Hej!

Grattis till en riktig fining. Intresserad av en BB Pro och undrar hur lång är väntetiden?
mvh
Bosse

Hej!

Grattis till en riktig fining. Intresserad av en BB Pro och undrar hur lång är väntetiden?
mvh
Bosse
Tack!

Ja du, jag är inte rätt man att fråga detta. Jag har fått vänta sedan den släpptes vilket var i början av april. Men hur tillgängligheten är nu vet jag inte. Dock tror jag att det går att få tag på klockan på nato lite lättare än länk, men det är ju förstås endast min gissning.

jag funderar på att köpa en Tudor Royal 34 mm i julklapp till frugan med svart tavla. Några frågor

1. Går det att sätta ett band på något vis på den?

2.någon i forumet som har en 34 mm? Gärna kommentarer på hur ni gillar den i så fall

Grymt snyggt! Varit sugen på ett ericas men är lite rädd att det ska bli ”topptung” om du förstår vad jag menar:) bygger den mycket under klockan?
Ingenting imho. Iom att den är elastisk och går att spänna åt till perfekt passform så sitter den alltid bra.
Bjuder på samma bild som finns med i Erika's Intstalicious 😉
7FEEAF64-1D23-4EBD-B26F-20B456BA59DF.jpeg

Ni som har Jubilee till BB58, funderar på ett från Uncle Straps så man kan använda original spännet, men kan inte bestämma mig för brushed eller brushed/polished. Ge mig några bilder😍
6C50B671-CF4D-40FA-B3C8-DF7795B9C13B.png

Ni som har Jubilee till BB58, funderar på ett från Uncle Straps så man kan använda original spännet, men kan inte bestämma mig för brushed eller brushed/polished. Ge mig några bilder😍
6C50B671-CF4D-40FA-B3C8-DF7795B9C13B.png
Jag hade också svårt att bestämma mig. Valde till slut att gå på borstad (sidorna är dock polerade). Tycker det gav klockan ett mer tooligt utseende (vilket var det jag var ute efter). - Ska se om jag hinner ta några bilder lite senare idag. Två bilder från arkivet.
6E5F6747-40B5-4AEA-A156-1C4E7A9C7ABF.jpeg
1EEC98E1-4657-46F3-AB8A-E3EED8FD314C.jpeg

Tillbaka
Topp