Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis till en grym klocka och välkommen in i TudorvärmenIgår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
GrattisIgår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Grattis till ett trevligt köp!Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Hej!Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Grattis till en grym dinka.Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Tack!Hej!
Grattis till en riktig fining. Intresserad av en BB Pro och undrar hur lång är väntetiden?
mvh
Bosse
Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Ruskigt snygg på lädret.Stort grattis! Och välkommen i gänget
Lånat pappas ?Stort grattis! Och välkommen i gänget
Ruskigt snygg på lädret.
Lånat pappas ?
Suck jag som hoppades att du tröttnat så man kunde knipa denInsåg att idag är det 1 år sedan denna inhandlades. Fortfarande favoriten i min låda.
Stort grattis,! Väl värt väntan.Igår var det äntligen min tur, visade mitt intresse för denna samma dag som den släpptes men fick vänta tills nu. Lång väntan men helt klart värt det nu. Min första tudor och nöjdare är ju svårt att vara.
Så j-a snyggt!!! Själv förvånad hur mycket jag tycker om Erikas band.detta band från erikas original känns som gjort för LHD:n! Det beiga sträcket prickar indexens fakepatina med 100%! Någon som har bra tips på band till pelagosmodellerna?
Jag diggar iaf den skarpt,snyggt!Fram med sunbursten, alltid retar det någon
(Den är långt ifrån påtaglig i verkligheten, ska till att man träffar ljuset precis rätt)
Erika's är bra. Däremot är Pelagos 39:an första Tudorn jag ägt där jag inte kännt ett behov att ta av länken och dra på ett MN.Så j-a snyggt!!! Själv förvånad hur mycket jag tycker om Erikas band.
Hur anmäler man en bild på instagram?
Grymt snyggt! Varit sugen på ett ericas men är lite rädd att det ska bli ”topptung” om du förstår vad jag menar bygger den mycket under klockan?detta band från erikas original känns som gjort för LHD:n! Det beiga sträcket prickar indexens fakepatina med 100%! Någon som har bra tips på band till pelagosmodellerna?
Ingenting imho. Iom att den är elastisk och går att spänna åt till perfekt passform så sitter den alltid bra.Grymt snyggt! Varit sugen på ett ericas men är lite rädd att det ska bli ”topptung” om du förstår vad jag menar bygger den mycket under klockan?
Jag hade också svårt att bestämma mig. Valde till slut att gå på borstad (sidorna är dock polerade). Tycker det gav klockan ett mer tooligt utseende (vilket var det jag var ute efter). - Ska se om jag hinner ta några bilder lite senare idag. Två bilder från arkivet.Ni som har Jubilee till BB58, funderar på ett från Uncle Straps så man kan använda original spännet, men kan inte bestämma mig för brushed eller brushed/polished. Ge mig några bilder