Så här såg den ut på min arm när jag testade hos AD. Tyckte absolut inte att den såg matt ut. Hade jag inte varit student hade jag köpt den blå 58an för längesen så jag tycker att du i vart fall ska testa den innan du avfärdar den!Okej. Har kollat och kollat och funderat men de blir nog en Tudor igen.
Black Bay it is. men heritage eller 58? står mellan dessa 2 och JAG tycker att den med blå bezel ser annorlunda ut i materialet konstigt nog? det ska väl inte skilja något men ändå tycker jag att heritage liksom skiner mer i länken och bezel. Har nog inte sett en enda bild där jag tycker att 58an med svart bezel liksom skiner? känns matt och tråkig men har aldrig sett en i verkligheten heller. Kan såklart skilja på olika ljus men har kollat så många bilder och videos nu.
mitt förstaval är 58an ska sägas. Men vill höra om de skiljer något eller om dom upplevs olika i verkligheten.
(Lånade bilder)
Edit: såg att det inte var exakt samma modell, ber om ursäkt men kanske kan hjälpa dig ändå
![Grimacing face :grimacing: 😬](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f62c.png)