nibe02
Basic
Ja sant, jag såg det sen. Jag är intresserad av FXD. Har du någon erfarenhet av de båda?Är du intresserad av FXD eller Pelagos 39? Jag tolkade din fråga som att det står mellan blå BB58 och FXD ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja sant, jag såg det sen. Jag är intresserad av FXD. Har du någon erfarenhet av de båda?Är du intresserad av FXD eller Pelagos 39? Jag tolkade din fråga som att det står mellan blå BB58 och FXD ?
Jag föredrar BB:n av de tre, men mest för att jag tyckte att P39:an kändes lite väl lätt på armen.Ja sant, jag såg det sen. Jag är intresserad av FXD. Har du någon erfarenhet av de båda?
Ok, ja jag lutar nog också mot BB58. Har testat den på och den känns väldigt bra - har däremot inte fått chansen att provat en FXD. kanske känns stor?Jag föredrar BB:n av de tre, men mest för att jag tyckte att P39:an kändes lite väl lätt på armen.
Jag har P39 har haft FXD dock ingen vanlig 58 utan den i silver.Ja sant, jag såg det sen. Jag är intresserad av FXD. Har du någon erfarenhet av de båda?
Tack för din input, sant - FXD är svår att få tag på, också därför svår att testa. Kanske har tur att hitta en AD som har den på Display…Jag har P39 har haft FXD dock ingen vanlig 58 utan den i silver.
Det är ju för det första två helt olika storlekar på 58:an och FXD sedan är ju FXD på Natos eller gummiband och ingen länk.
Allt beror ju på vad du är ute efter. 58:an kan du ju köpa påven gång medans FXD kommer du inte få tag på genom AD utan dånfår du försöka hitta någon begagnad inte heller helt lätt. Det är ju bara ett fåtal sålda här i Sverige.
Vet inte om detta hjälpte något men in på AD och prova är det bästa som alltid.
Åker in till stan snart var skall jag hämta upp den , för du har väl ledsnat på den nuKör vidare med lollipop. Hämtade ut en ny länkbit och nu sitter den som en smäck!
![]()
Bespara dig bensinen för att åka in till stanÅker in till stan snart var skall jag hämta upp den , för du har väl ledsnat på den nu![]()
Nä nu får du behålla den året ut du kan byta alla andra klockor men behåll den där nu.Bespara dig bensinen för att åka in till stanDen här hoppas jag att ni får se så länge hos mig att ni lessnar, även om det kanske inte blir så haha
Vad är länge ?Bespara dig bensinen för att åka in till stanDen här hoppas jag att ni får se så länge hos mig att ni lessnar, även om det kanske inte blir så haha
Det låter rimligt
Den är kool!Vad säger panelen om denna ?
![]()
En riktig favorit.Vad säger panelen om denna ?
![]()
Finns på Krons beggad för 35000En riktig favorit.
Vad säger panelen om denna ?
![]()
Det var första gången jag såg den också , trevliga färger men upplevde den som gigantisk stor, är ju lika stor som Chronon men upplever inte den som lika stor.Tudelad, jag gillar färgkombinationen svart/rött men samtidigt tycker jag att din chrono är snyggare i formen och den keramiska Black Bay:en är häftigare om man vill ha en helt svart.
Har dock aldrig sett den irl.
Tycker den är grym och bekväm att bära.Vad säger panelen om denna ?
![]()
Kan tänka mig att den bär fin i sitt sammanhang, dvs. i ett mer sportigt sammanhang. Men Skulle nog aldrig välja den som en vardagsklocka.Vad säger panelen om denna ?
![]()
Wow det där var riktigt snyggt.Någon som har testat elastiska band från delugs till P39an ?
![]()
Här är bild på min som jag sålde här på KS.Vad säger panelen om denna ?
![]()