Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.Sökte lite i hans inlägg. Tavlan är väl ändå blå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.Sökte lite i hans inlägg. Tavlan är väl ändå blå.
Tycker den ser mörkblå ut, men håller med om att den ser mörk ut på bilden.Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.
Jag får ge mig
SnyggtBB OG är 41 mm och släpptes med endast svarta tavlor; bezel var svart, blå, röd eller stål
Den första generationen hade smiley-dials (det var denna model som verkligen gjorde Tudor till en comeback-kid).
BB58 är 39 mm och finns i följande kombinationer:
- svart tavla och svart bezel
- blå tavla och blå bezel
- bronzare
- silver
- guld
- S&G
In på hemsidan (som skulle behöva lite jobb) och titta så finns all info där!
Absolut, vad gör man inte för sin livspartner. Är ju alla hjärtans dag snart och vad hade gjort henne lyckligare en en gammal sleten Tudor sub? Jag har svårt att komma på en finare present hon blir säkert jäääääättelyckligSe där, då har du ju ett argument att köpa den, för att du äääälskar henne så mycket (och absolut inte för att du ens vill ha en gammal sketen Tudor Sub)
Jag hör av mig isåfall
Hittills har den gått varm, inte stannat en gång sedan jag fick hem den.
S&g?! Vad har jag missat??BB OG är 41 mm och släpptes med endast svarta tavlor; bezel var svart, blå, röd eller stål
Den första generationen hade smiley-dials (det var denna model som verkligen gjorde Tudor till en comeback-kid).
BB58 är 39 mm och finns i följande kombinationer:
- svart tavla och svart bezel
- blå tavla och blå bezel
- bronzare
- silver
- guld
- S&G
In på hemsidan (som skulle behöva lite jobb) och titta så finns all info där!
Sorry. Blev ett litet fel. S&G är till BB OG…S&g?! Vad har jag missat??
”Sista Tudortorsdagen ett par veckor framöver.”Sista Tudortorsdagen ett par veckor framöver. Blir intressant om P39 kommer att vara saknad eller om den kommer behöva lämna. Efter gummibandsupplevelsen lutar det åt att den kommer stanna.
Lade undan Explorern för att testa om det gick att köra med P39:an fullt ut under ett par månader och om den blev saknad. Nu är det dags att lägga undan P39:an och se om den kommer att saknas. Har varvat med lite annat hemma som redan är "keepers".”Sista Tudortorsdagen ett par veckor framöver.”
Varför det?
Lite exalterad blev jag allt. Bokade nästan biljetter hem från semestern Jag hoppas Tudor lyssnar på dig och släpper en BB58 s&g i år med t-fitSorry. Blev ett litet fel. S&G är till BB OG…
Hoppas inte du blev för exalterad…
Du kan göra din egen BB58 TT:Lite exalterad blev jag allt. Bokade nästan biljetter hem från semestern Jag hoppas Tudor lyssnar på dig och släpper en BB58 s&g i år med t-fit
Kan jag mycket väl förstå!Fruktansvärt nöjd med den här. 39mm hits the spot! Skulle nog kunna vara owg med den här.
Klassiker att paxa baksätet och lägga sigTudorthursday och på väg till Sälen för lite skidåkning med P39:an som enda följeslagare
”Been” menar du?Njut och kör försiktig, inga brutna ben!
#-emoji”Been” menar du?
10 av 10!Fruktansvärt nöjd med den här. 39mm hits the spot! Skulle nog kunna vara owg med den här.