• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sökte lite i hans inlägg. Tavlan är väl ändå blå.
Tycker att den ser svart ut plus att insert är mörkblå likt bb41. Är ni säkra på er sak, vill minnas att dom första bb58 med blå insert hade svart tavla men jag kan ha fel.

Bilagor

• 0A6A37B8-09CF-4034-8027-8B2652BD16AE.png
    0A6A37B8-09CF-4034-8027-8B2652BD16AE.png
    438.4 KB · Visningar: 13
BB OG är 41 mm och släpptes med endast svarta tavlor; bezel var svart, blå, röd eller stål

Den första generationen hade smiley-dials (det var denna model som verkligen gjorde Tudor till en comeback-kid).

BB58 är 39 mm och finns i följande kombinationer:
  • svart tavla och svart bezel
  • blå tavla och blå bezel
  • bronzare
  • silver
  • guld
In på hemsidan (som skulle behöva lite jobb) och titta så finns all info där!

Senast ändrad:
BB OG är 41 mm och släpptes med endast svarta tavlor; bezel var svart, blå, röd eller stål

Den första generationen hade smiley-dials (det var denna model som verkligen gjorde Tudor till en comeback-kid).

• bronzare
  • silver
  • guld
  • S&G

Snyggt👍
79220B är en favorit som sitter säkert i samlingen men är ev på jakt efter en 58 som komplement och tänkte om den fanns i samma kombo med då vet jag nu att det är helblå som gäller. Bra att vi redde ut kombinationerna👍

Men den är bra lurig eftersom den ser precis ut som ”originalet” i vissa ljus😂

Se där, då har du ju ett argument att köpa den, för att du äääälskar henne så mycket (och absolut inte för att du ens vill ha en gammal sketen Tudor Sub😂😜)
Jag hör av mig isåfall👍
Hittills har den gått varm, inte stannat en gång sedan jag fick hem den.
Absolut, vad gör man inte för sin livspartner. Är ju alla hjärtans dag snart och vad hade gjort henne lyckligare en en gammal sleten Tudor sub? 🤷‍♂️ Jag har svårt att komma på en finare present:hilarious: hon blir säkert jäääääättelycklig😍

• bronzare
  • silver
  • guld
  • S&G

S&g?! Vad har jag missat??
9e9.gif

Tillbaka
Topp