• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Lång dag på jobbet, men är det torsdag så är det tudor som gäller
image.jpg

Jag röstar för att en gtg styrs upp typ asap så man hinner känna lite på den där skönheten irl innan den flippas. Ser riktigt mysigt ut 😍

Kan vara det bästa och mest genomtänkta förslag jag någonsin läst här på ks 🤗
Så gör vi, PAX FÖRSTEN!!
@Limeee jag pm:ar min adress så kan du skicka över den
Ja en GTG måste anordnas snart👍
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren) 🤪😂

Ja en GTG måste anordnas snart👍
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren) 🤪😂
Taget! Enligt min matematik pratar vi ändå om 50% chans att få en Tudorsub, de oddsen skojar man inte bort 🤗
Med risk för OT, man undrar vad som driver en människa till att leta reda på denna typ av artiklar. 😳😂
Vi har att göra med en mycket, mycket sjuk människa.

Samma, känner mig helt handlingsförlamad när man väljer mellan 😍 och 😮, fast man egentligen bara vill ha 😂
Exakt så! Man kan ju verkligen undra vad forumledningen har för plan till OWG-mars?! OWG-mars utan 🤣 är som ett Vasalopp utan snö! Bara ställa in skiten! Vilket i sig är lite tråkigt med tanke på summorna som brukar samlas in till välgörenhet. Helt klart bristfällig (milt uttryckt) konsekvensanalys innan beslutet fattades

Ja jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?
Det hade varit skoj, behöver inte vara lika flådigt som senast med mat och allt. Så länge vi har någonstans där vi kan ses och klämma lite klockor så är det mer än tillräckligt👍

Tillbaka
Topp