Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vi behöver se den här lite oftare borta i submariner-trådenÄnnu en TudorTorsdag med Sub
![]()
Vågar man verkligen hänga där bland alla Råååleks?Vi behöver se den här lite oftare borta i submariner-tråden![]()
Haha, eh ja!Vågar man verkligen hänga där bland alla Råååleks?![]()
Finns annars en royal oak i gulguld från -88 i 36mm. Bra unisex klockaKom just på att hustrun är -88. Det innebär att det plötsligt finns anledning att köpa denna@Limeee Pma när det är dags
![]()
![]()
Jag gillar att du rekryterar till submariner-tråden här i tudor-trådenVi behöver se den här lite oftare borta i submariner-tråden![]()
Jag röstar för att en gtg styrs upp typ asap så man hinner känna lite på den där skönheten irl innan den flippas. Ser riktigt mysigt utÄnnu en TudorTorsdag med Sub
![]()
Eller så får den gå som en pass-around så kan han inte sälja den.Jag röstar för att en gtg styrs upp typ asap så man hinner känna lite på den där skönheten irl innan den flippas. Ser riktigt mysigt ut![]()
Alltid trevligt med lite äldre referenser i den tråden, bland allt nytt.Jag gillar att du rekryterar till submariner-tråden här i tudor-tråden
I övrigt kan jag bara hålla med.
Kan vara det bästa och mest genomtänkta förslag jag någonsin läst här på ksEller så får den gå som en pass-around så kan han inte sälja den.![]()
Ny tråd "Limee's klocka den eviga pass-arounden"Kan vara det bästa och mest genomtänkta förslag jag någonsin läst här på ks
Så gör vi, PAX FÖRSTEN!!
@Limeee jag pm:ar min adress så kan du skicka över den
Jag röstar för att en gtg styrs upp typ asap så man hinner känna lite på den där skönheten irl innan den flippas. Ser riktigt mysigt ut![]()
Ja en GTG måste anordnas snartKan vara det bästa och mest genomtänkta förslag jag någonsin läst här på ks
Så gör vi, PAX FÖRSTEN!!
@Limeee jag pm:ar min adress så kan du skicka över den
Med risk för OT, man undrar vad som driver en människa till att leta reda på denna typ av artiklar.Ja en GTG måste anordnas snart
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren)![]()
Taget! Enligt min matematik pratar vi ändå om 50% chans att få en Tudorsub, de oddsen skojar man inte bortJa en GTG måste anordnas snart
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren)![]()
Vi har att göra med en mycket, mycket sjuk människa.Med risk för OT, man undrar vad som driver en människa till att leta reda på denna typ av artiklar.![]()
Inser det, vi har en sjuk serie-flippare som tycker om att inspireras av folk som vandaliserar andras hem med avföring. Ger ”born to dare” en helt annan innebörd.Taget! Enligt min matematik pratar vi ändå om 50% chans att få en Tudorsub, de oddsen skojar man inte bort
Vi har att göra med en mycket, mycket sjuk människa.
Samma, känner mig helt handlingsförlamad när man väljer mellanFAN VAD JAG SAKNAR-smileyn
Exakt så! Man kan ju verkligen undra vad forumledningen har för plan till OWG-mars?! OWG-mars utanSamma, känner mig helt handlingsförlamad när man väljer mellanoch
, fast man egentligen bara vill ha
…
Om jag förstod tråden korrekt så är nytt på ingång. Men knappast samma sak.Samma, känner mig helt handlingsförlamad när man väljer mellanoch
, fast man egentligen bara vill ha
…
Ja jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?Jag röstar för att en gtg styrs upp typ asap så man hinner känna lite på den där skönheten irl innan den flippas. Ser riktigt mysigt ut![]()
Det hade varit skoj, behöver inte vara lika flådigt som senast med mat och allt. Så länge vi har någonstans där vi kan ses och klämma lite klockor så är det mer än tillräckligtJa jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?
Skulle vara riktigt trevligt, fungerar bra utan käk för min del. Kan bli lite tight innan OWGM.Ja jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?