Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Maten var ju oerhört lyckad och uppskattad sist. Men om valet står mellan en gtg utan mat eller ingetdera så är inte valet så svårtJa jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?
Men vänta nu, den där borde ju vara på väg till mig?! Fick ju en avisering om paket på g från dig!! Vad kan du då ha skickat om inte klockan, eller vänta nuÄnnu en dag med Sub
Ja en GTG måste anordnas snart
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren)
Under OWGM?Jag personligen tycker absolut att ddu t kan gå att klämma in under owg. Annars är vi framme tidigast i april Det är ju en evighet dit
Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.Under OWGM?
Då blir det ju typ @Limeee som kommer stå och testa alla andras klockor eftersom han åkte ut den 3/3 redan. Låter kul.... verkligen....
Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget.Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min
Under OWGM?
Då blir det ju typ @Limeee som kommer stå och testa alla andras klockor eftersom han åkte ut den 3/3 redan. Låter kul.... verkligen....
Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min
Jag klarade mig ju till den 4:e, det var väl ändå rätt bra?! Om jag överlever till den 3/3 är jag mer än nöjd! Kan nog bli Tudor Sub i mars (förutsatt att den finns kvar, länge kvar till mars och mycket kan hända)Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget.
Just av denna anledning behöver en gtg ske snarast!! @Been boka lokal prontoJag klarade mig ju till den 4:e, det var väl ändå rätt bra?! Om jag överlever till den 3/3 är jag mer än nöjd! Kan nog bli Tudor Sub i mars (förutsatt att den finns kvar, länge kvar till mars och mycket kan hända)
Den är alltid tillgänglig.Just av denna anledning behöver en gtg ske snarast!! @Been boka lokal pronto
Kan vi inte få till något i sommar också? Jag vill också klämma TudorJa jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?
Stolt OG dad för denna Kul att säljare använder min bild av gravyren än idag utan att frågaHade fel här är ju den eviga Tudor pass-arounden
Avslutad - Tudor BB58 blå
Full-set. Utplockad hos svensk AD 2020-07-03, garanti till 2025. Gravyr på baksidan. Spår av användning på främst lås & länk. Finns i Sthlm för F2F. Kan skickas, då efter erlagd betalning. Fler bilder/ info via PM. Tackklocksnack.se
Otroligt att @Limeee inte ägt denna.....(ännu).
"If you were stepping on a piece of Lego here tomorrowBorn To Dare lördag = leka med sonen på golvet
Typ så"If you were stepping on a piece of Lego here tomorrow
you'd wear a Black Bay Pro"
Ajajaj.. brännmärken från den mattan skojar man inte bort du lever verkligen farligtBorn To Dare lördag = leka med sonen på golvet
Vart är skratt emojin när man behöver denAjajaj.. brännmärken från den mattan skojar man inte bort du lever verkligen farligt
Grymt fin! Också första gången jag blivit sugen på en sub.Ännu en dag med Sub
Köp en finns ju kanonfina minisubbar till bra priser om du inte vill ha de större modellerna.Grymt fin! Också första gången jag blivit sugen på en sub.
Jo men han har ju ändå haft Tudor sub i någon vecka nuJa @Limeee är ju exakt rätt person att fråga
Grymt fin! Också första gången jag blivit sugen på en sub.
Ja men klart du @martaSM30 ska ha en Sub. Minisubbar på 33mm går ju att få tag i till rimliga pengar, kring 20-30k om jag inte missminner migKöp en finns ju kanonfina minisubbar till bra priser om du inte vill ha de större modellerna.