• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sol och krispigt idag🌞👌
IMG_20230127_111128.jpg

:tudor:

Ja jag funderar på att styra upp något hinner vi innan owgmarch tror ni?
Blir nog utan mat denna gång isåfall funkar det?
Maten var ju oerhört lyckad och uppskattad sist. Men om valet står mellan en gtg utan mat eller ingetdera så är inte valet så svårt 😬
Jag personligen tycker absolut att ddu t kan gå att klämma in under owg. Annars är vi framme tidigast i april 😳 Det är ju en evighet dit
Ännu en dag med Sub
3795CFA0-6BEE-497B-976A-07C65AEDD967.jpeg

DFC5E004-AEC0-4981-A8E1-50EFD8209CA1.jpeg
Men vänta nu, den där borde ju vara på väg till mig?! Fick ju en avisering om paket på g från dig!! Vad kan du då ha skickat om inte klockan, eller vänta nu 😳 ⬇️
Ja en GTG måste anordnas snart👍
Hahaha skicka adressen du så skickar jag ett paket med hemligt innehåll (kan vara en Sub men kan även vara nåt i den här stilen: https://www.aftonbladet.se/nyheter/...ajsattack-fick-avforing-levererat-till-dorren) 🤪😂

🤣 Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min 🤣
Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... 😂 Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget. 😳

Under OWGM? 😳
Då blir det ju typ @Limeee som kommer stå och testa alla andras klockor eftersom han åkte ut den 3/3 redan. Låter kul.... verkligen.... 😂

🤣 Haha, menade givetvis INNAN owg av den anledningen du skriver.
Kul att du för övrigt tror @Limeee klarar sig mer än två dygn. Förra året var det väl typ 20min 🤣

Hehehe, jag tror på @Limeee problemet förra året var väl att han gick och köpte en Speedmaster under OWGM...... 😂 Känns ju som att be en nykter alkoholist att gå till systembolaget. 😳
Jag klarade mig ju till den 4:e, det var väl ändå rätt bra?!😂😂 Om jag överlever till den 3/3 är jag mer än nöjd! Kan nog bli Tudor Sub i mars (förutsatt att den finns kvar, länge kvar till mars och mycket kan hända)🤪

Hade fel här är ju den eviga Tudor pass-arounden 😂

Otroligt att @Limeee inte ägt denna.....(ännu).
Stolt OG dad för denna :) Kul att säljare använder min bild av gravyren än idag utan att fråga 🤷🏼‍♂️

Tillbaka
Topp