Hehe, känns igen. Iof besviken över att den inte används för innebandy.Älskar autocorrect plus att jag aldrig lär mig att läsa innan skicka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe, känns igen. Iof besviken över att den inte används för innebandy.Älskar autocorrect plus att jag aldrig lär mig att läsa innan skicka
Funkar larvigt bra på Phoenix natoBB pro
Funderar på om man skulle testa något annat än länken kanske..
Smart val, har beslutat mig för att vänta. Då hinner jag sälja Aqua terran oxåFinns över disk hos @Nymans Ur 1851 Västerås
Sjölv väntar jag på en uppdaterad BB med silvertavla i 39mm med inhouse och t-fit. Borde komma om ca en månad eller så
@Nymans Ur 1851 Västerås har en ruskigt fin inne som pre-owned. Bara att hämta hem
Nu är det ju som alltid att man inte VET hur årets släpp ser ut. Men det känns ju väldigt sannolikt att de kommer uppdatera BB linjen med bl.a inhouse verk. Och casen har de ju redan IOM nya S&G linjen. Jag håller tummarna iafSmart val, har beslutat mig för att vänta. Då hinner jag sälja Aqua terran oxå
Går ju bara att spekulera men tror du ligger nära sanningen. Oavsett vad som kommer så lär det väl bli nåt kul i alla fall.Nu är det ju som alltid att man inte VET hur årets släpp ser ut. Men det känns ju väldigt sannolikt att de kommer uppdatera BB linjen med bl.a inhouse verk. Och casen har de ju redan IOM nya S&G linjen. Jag håller tummarna iaf
Vi håller tummarna för detGår ju bara att spekulera men tror du ligger nära sanningen. Oavsett vad som kommer så lär det väl bli nåt kul i alla fall.
Nej hoppas på att det blir ett dåligt släpp . Ebb i kassan har inte råd med några bra släpp i år förra året blev dyrt.Går ju bara att spekulera men tror du ligger nära sanningen. Oavsett vad som kommer så lär det väl bli nåt kul i alla fall.
Det enda som kommer är en blå och en grön alternativt röd P39Vi håller tummarna för det
Just Tudor ”brukar” ju ändå leverera. Jag hoppas som sagt på BB 39mm men t-fit och inhouse. Då blir det köp. Blir kul att se om det kommer med någon ny 58:a också?! Det är nästan dags för en röd va?
Enligt rykten så ska årets släpp vara bättre än 2022Nej hoppas på att det blir ett dåligt släpp . Ebb i kassan har inte råd med några bra släpp i år förra året blev dyrt.
…och 2024 ska bli ÄNNU bättre så kanske bäst för alla att vänta till nästa årEnligt rykten så ska årets släpp vara bättre än 2022
Helt rätt…och 2024 ska bli ÄNNU bättre så kanske bäst för alla att vänta till nästa år
K*ken!! Vore inte bra för kassan. Aningen högre prislapp (gissningsvis) än vad en BB39:a skulle gå lös på! Det vore INTE bra för min ekonomiDet enda som kommer är en blå och en grön alternativt röd P39
Om jag skulle killgissa så känns det som de kommer att avvakta med en blå till nästa år.Det enda som kommer är en blå och en grön alternativt röd P39
Vi får köpa en och ha delad vårdnad påK*ken!! Vore inte bra för kassan. Aningen högre prislapp (gissningsvis) än vad en BB39:a skulle gå lös på! Det vore INTE bra för min ekonomi
Tack och lov är den sannolikheten otroligt låg. Men skulle det komma en P39 men någon färg som tilltalar mig skulle den silvriga 39:an få stå åt sidan ett tag gissar jag på
Ja de släppen brukar ju vara bra.O
Om jag skulle killgissa så känns det som de kommer att avvakta med en blå till nästa år.
Men om de fortsätter som tidigare så kommer det ytterligare släpp efter våren. Både Blå BB58, FXD, Ranger och P39 har ju släppts efter W&W.
Får jag önska fritt så skulle jag vilja ha en grön BB58.Det enda som kommer är en blå och en grön alternativt röd P39
Skönt att se, började nästan bli lite orolig att Du sålt denÄntligen Tudor Sub igen efter att den fått vila en vecka
Det vore nåt. Men förmodligen skulle det då bli en jävla Harrods editionFår jag önska fritt så skulle jag vilja ha en grön BB58.
Alltid ska det vara någon som förstör ens drömmarDet vore nåt. Men förmodligen skulle det då bli en jävla Harrods edition
Tänkte försöka fixa en dock i april som förra året.efter OWG marsHar vi några fler Tudor-träffar på g?
Väldigt snygg!925:an snart dag att sätta på sommarbandet
Det är verkligen hög tid!!Har vi några fler Tudor-träffar på g?
Låter ju alldeles utmärkt Kommer det finnas samma smörgåstårta som sist är ju den stora fråganTänkte försöka fixa en dock i april som förra året.efter OWG mars
Min personliga bästa är ju 58:an. Men tänker du mer som GADA/OWG skulle ut nog objektivt säga BB 36 eller 41 med svart urtavla.Vilka är er bästa Tudor som daily watch?
Tudor Pelagos 39 utan tvivel.Vilka är er bästa Tudor som daily watch?
+Har kollat en del på 58an med brons bezel, rätt finDet är verkligen hög tid!!
Låter ju alldeles utmärkt Kommer det finnas samma smörgåstårta som sist är ju den stora frågan
Min personliga bästa är ju 58:an. Men tänker du mer som GADA/OWG skulle ut nog objektivt säga BB 36 eller 41 med svart urtavla.