• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

BB pro :)
Funderar på om man skulle testa något annat än länken kanske..
52EA7D29-23D0-40E9-8161-6359BB050DEB.jpeg
Funkar larvigt bra på Phoenix nato 😎

9C00FD32-7090-48D7-801F-C857FA7E1BEC.jpeg

Nu är det ju som alltid att man inte VET hur årets släpp ser ut. Men det känns ju väldigt sannolikt att de kommer uppdatera BB linjen med bl.a inhouse verk. Och casen har de ju redan IOM nya S&G linjen. Jag håller tummarna iaf
Går ju bara att spekulera men tror du ligger nära sanningen. Oavsett vad som kommer så lär det väl bli nåt kul i alla fall.

Går ju bara att spekulera men tror du ligger nära sanningen. Oavsett vad som kommer så lär det väl bli nåt kul i alla fall.
Vi håller tummarna för det 🤗
Just Tudor ”brukar” ju ändå leverera. Jag hoppas som sagt på BB 39mm men t-fit och inhouse. Då blir det köp. Blir kul att se om det kommer med någon ny 58:a också?! Det är nästan dags för en röd va?

Det enda som kommer är en blå och en grön alternativt röd P39😍
K*ken!! Vore inte bra för kassan. Aningen högre prislapp (gissningsvis) än vad en BB39:a skulle gå lös på! Det vore INTE bra för min ekonomi 😬
Tack och lov är den sannolikheten otroligt låg. Men skulle det komma en P39 men någon färg som tilltalar mig skulle den silvriga 39:an få stå åt sidan ett tag gissar jag på

K*ken!! Vore inte bra för kassan. Aningen högre prislapp (gissningsvis) än vad en BB39:a skulle gå lös på! Det vore INTE bra för min ekonomi 😬
Tack och lov är den sannolikheten otroligt låg. Men skulle det komma en P39 men någon färg som tilltalar mig skulle den silvriga 39:an få stå åt sidan ett tag gissar jag på
Vi får köpa en och ha delad vårdnad på🤣

Har vi några fler Tudor-träffar på g?
20230220_131847.jpg
Det är verkligen hög tid!!
Tänkte försöka fixa en dock i april som förra året.efter OWG mars
Låter ju alldeles utmärkt 😍 Kommer det finnas samma smörgåstårta som sist är ju den stora frågan 👌🏻
Vilka är er bästa Tudor som daily watch?
Min personliga bästa är ju 58:an. Men tänker du mer som GADA/OWG skulle ut nog objektivt säga BB 36 eller 41 med svart urtavla.

Tillbaka
Topp