Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Får man fråga hur länge du stått i kö för Bb58an?Någon som är sugen på en bb58 svart på stålband? Fick samtalet från ad nu men har ju redan köpt en pelagos39. Till självkostnadspris inget flippande...
3 månader, Bergströms i gbgFår man fråga hur länge du stått i kö för Bb58an?
Snyggt. Fischer space pen?Är det torsdag så är det!
Tillhör Snowflaken någon på forumet?FXD M.N.23 vs Snowflake 7016. Den sistnämnda är inte min ska tilläggas.
Va fan! Jag vill också ha en loppislåda med gamla dinkor som inte har armbandTudor Advisor i Antikrundan idag.
Mot slutet i programmet
Riktigt snyggt! Vad är det för band?TT
Tror det blir denna som blir min OWG-vapendragare. Ingen vidare utmaning tycker ni säkerligen, MEN jag lägger på ett lager: 31 olika band under månaden
CNS ParatrooperRiktigt snyggt! Vad är det för band?
Ska definitivt testa! Älskar färgen/kontrasten till klockan ocksåCNS Paratrooper
Mycket bekväma
StockholmsbaseratSka definitivt testa! Älskar färgen/kontrasten till klockan också
Är det bara beställa från USA som gäller?
Grymt! Kollade för snabbt och såg bara att allt var i DollarStockholmsbaserat
Paratrooper Watch Straps & Bands
The original Paratrooper strap, invented by us. Probably the most comfortable watchband in the world. Fast worldwide shipping and unbeatable pricescnswatchbands.com
Stiligt
Har försökt få loss länken med en Bergeon-gaffel, den tunna varianten. Men lyckades inte, eller gav upp för att inte riskera att repa. Hur gör ni? Är inte van vid att ändlänkarna sitter så tight