• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fick en fråga från AD om jag är sugen på den här, till "ett bra pris". Personligen är jag inte sugen men om någon här kan tänka sig den så skicka ett DM.
Screenshot_2023-02-16-15-40-57-48_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Börjar känna abstinens efter en ny Tudor, ska man slå till på en BB chrono eller vänta och se vårens nyheter 🤔
Livet ger en ständigt svåra frågor.

Börjar känna abstinens efter en ny Tudor, ska man slå till på en BB chrono eller vänta och se vårens nyheter 🤔

DRa ett PM om du är sugen på en vit Chrono den är kanske till salu

Hej, hur lång väntan skall man räkna på på en BB PRO om man ställer sig i kö idag? Ser ut som om Tudor fått fart på produktionen rätt hyfsat eller?

Fick erbjudande om en BB Pro igår. Anmälde intresse direkt när den kom förra våren så tog ett tag.. tackade dock nej.
Fick erbjudande idag, och överväger att hoppa över då annat kommit in i klocklådan sedan förra våren. Och vill få en uppfattning hur svårt det skulle vara att få en ny längre fram. Givetvis en teoretisk och spekulativ fråga.

Fick erbjudande idag, och överväger att hoppa över då annat kommit in i klocklådan sedan förra våren. Och vill få en uppfattning hur svårt det skulle vara att få en ny längre fram. Givetvis en teoretisk och spekulativ fråga.
Är nog svårt att sia om väntetiden.
Hoppas du väljer att prova en framöver oavsett.
Jag tycker den är grymt trevlig.
1676641712688.jpeg

Fick en fråga från AD om jag är sugen på den här, till "ett bra pris". Personligen är jag inte sugen men om någon här kan tänka sig den så skicka ett DM.
Screenshot_2023-02-16-15-40-57-48_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
Finns över disk hos @Nymans Ur 1851 Västerås
Sjölv väntar jag på en uppdaterad BB med silvertavla i 39mm med inhouse och t-fit. Borde komma om ca en månad eller så 🤣
Hej, hur lång väntan skall man räkna på på en BB PRO om man ställer sig i kö idag? Ser ut som om Tudor fått fart på produktionen rätt hyfsat eller?
@Nymans Ur 1851 Västerås har en ruskigt fin inne som pre-owned. Bara att hämta hem 😬

Skynda fynda😂
Nu får vi lugna ner oss! Bara en tidsfråga innan vi är en smiley kort igen 82D6E4C6-1F1B-4672-B7E7-956CFBB54991.jpeg

Tillbaka
Topp