S
Staafen
Guest
Stort tack!Mycket bra, stort grattis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stort tack!Mycket bra, stort grattis
Ingen Tudor på armen idag muren en fråga till er alla ,
Någon som sett en likadan i verkligheten eller på bild förut.
Tudor Le Royer.
Vad tycker ni?
Ja vet det var där jag såg denQuartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Kan tänka mig att den rackaren är riktigt trögsåldFick en fråga från AD om jag är sugen på den här, till "ett bra pris". Personligen är jag inte sugen men om någon här kan tänka sig den så skicka ett DM.
Det utgår jag ifrån. Men om någon är sugen kan man säkert få ner priset rejält.Kan tänka mig att den rackaren är riktigt trögsåld
Börjar känna abstinens efter en ny Tudor, ska man slå till på en BB chrono eller vänta och se vårens nyheter
Livet ger en ständigt svåra frågor.
DRa ett PM om du är sugen på en vit Chrono den är kanske till saluBörjar känna abstinens efter en ny Tudor, ska man slå till på en BB chrono eller vänta och se vårens nyheter
Jag har väntat 4 månader just nu.Hej, hur lång väntan skall man räkna på på en BB PRO om man ställer sig i kö idag? Ser ut som om Tudor fått fart på produktionen rätt hyfsat eller?
Fick erbjudande om en BB Pro igår. Anmälde intresse direkt när den kom förra våren så tog ett tag.. tackade dock nej.Jag har väntat 4 månader just nu.
Förväntas komma in nästa månad till mig, men jag har inte as stora förhoppningar..
Fick erbjudande idag, och överväger att hoppa över då annat kommit in i klocklådan sedan förra våren. Och vill få en uppfattning hur svårt det skulle vara att få en ny längre fram. Givetvis en teoretisk och spekulativ fråga.Fick erbjudande om en BB Pro igår. Anmälde intresse direkt när den kom förra våren så tog ett tag.. tackade dock nej.
Jag kände delvis att jag tappat suget efter den och har annat på ingång. Men möjligtvis att jag skaffar en i framtiden.Fick erbjudande idag, och överväger att hoppa över då annat kommit in i klocklådan sedan förra våren. Och vill få en uppfattning hur svårt det skulle vara att få en ny längre fram. Givetvis en teoretisk och spekulativ fråga.
Är nog svårt att sia om väntetiden.Fick erbjudande idag, och överväger att hoppa över då annat kommit in i klocklådan sedan förra våren. Och vill få en uppfattning hur svårt det skulle vara att få en ny längre fram. Givetvis en teoretisk och spekulativ fråga.
Finfin bild, och säkert en kanonbra klocka. Tvungen att tyvärr tacka nej idag. Får återkomma till en PRO efter rotation i lådan.Är nog svårt att sia om väntetiden.
Hoppas du väljer att prova en framöver oavsett.
Jag tycker den är grymt trevlig.
Har du mixtrat något med bilden då klockan ser inte så stor ut på handleden?Blått idag.
Nope! Jag har ändrat lite med färger bara.Har du mixtrat något med bilden då klockan ser inte så stor ut på handleden?
Oavsett mycket fin bild, kompis!
Finns över disk hos @Nymans Ur 1851 VästeråsFick en fråga från AD om jag är sugen på den här, till "ett bra pris". Personligen är jag inte sugen men om någon här kan tänka sig den så skicka ett DM.
Sjölv väntar jag på en uppdaterad BB med silvertavla i 39mm med inhouse och t-fit. Borde komma om ca en månad eller såBörjar känna abstinens efter en ny Tudor, ska man slå till på en BB chrono eller vänta och se vårens nyheter
@Nymans Ur 1851 Västerås har en ruskigt fin inne som pre-owned. Bara att hämta hemHej, hur lång väntan skall man räkna på på en BB PRO om man ställer sig i kö idag? Ser ut som om Tudor fått fart på produktionen rätt hyfsat eller?
Nu får vi lugna ner oss! Bara en tidsfråga innan vi är en smiley kort igenSkynda fynda
Företagsannons - Tudor Black Bay Pro Automatic 39mm 79740 NEW 2022
Hi All Up For Sale is Tudor Black Bay Pro Automatic (39mm) Stainless Steel Case fitted on the Stainless Steel Bracelet Reference Number: 79470 Condition: New Unworn. Please See Photos Purchased in 2022 from Authorised Dealer. The watch is Under 5-Year Manufacture Warranty (2027) The watch comes...klocksnack.se
Vad får man ge för den där?Finns över disk hos @Nymans Ur 1851 Västerås
Sjölv väntar jag på en uppdaterad BB med silvertavla i 39mm med inhouse och t-fit. Borde komma om ca en månad eller så
@Nymans Ur 1851 Västerås har en ruskigt fin inne som pre-owned. Bara att hämta hem