Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser verkligen lovande ut! Aldrig riktigt kommit överens med 58an men detta kan nog bli braMumma. Kanske får bli en BB nu. Äntligen min storlek.
Bästa släppet de gjort på länge. Bortsett fakenitarna så är den en riktig fullträff. Hade köpt om jag inte redan hade en sub.Mumma. Kanske får bli en BB nu. Äntligen min storlek.
Måste säga att Tudors egna bilder inte brukar göra klockan rättvisa... den såg bättre ut på dessa wristshots faktiskt.Lite Wrists shots har börjat komma nu
Sunburst???Tråkigt med sunburst tavla på 54an.
Blev en spontanbeställning, kunde inte motstå storleken, trots att jag är en förespråkare av röda triangeln.Mumma. Kanske får bli en BB nu. Äntligen min storlek.
Någon som vet bandbredden och infästning på BB54 vs 58:a??Blev en spontanbeställning, kunde inte motstå storleken, trots att jag är en förespråkare av röda triangeln.
Länk + Gummi känns givet till denna. Fejknitarna har man lärt sig leva med. Kul med variation och tack för det Tudor! Fullträff.
Oklart vart denna sunburst skulle finnas?Tråkigt med sunburst tavla på 54an.
Blev en spontanbeställning, kunde inte motstå storleken, trots att jag är en förespråkare av röda triangeln.
Länk + Gummi känns givet till denna. Fejknitarna har man lärt sig leva med. Kul med variation och tack för det Tudor! Fullträff.
Var kan man beställa den?Blev en spontanbeställning, kunde inte motstå storleken, trots att jag är en förespråkare av röda triangeln.
Ser ut att vara samma sunburst som på pelagos? I så fall upplevs den i praktiken snarare som ”svartare än svart” och syns knappt i naturligt ljus. Fortsatt tummen upp från mig!
Är ju lite märkligt det där när man kollar på alla bilder. Men kan den se ut så på livebilder så är det tyvärr sunburst. Förvirrande med bilder som nedan.
Fair enough, men om det är liknande eller jämte den som P39 har så kommer den vara mikroskopisk och endast kunna ses i riktigt startk ljus. Har kört min P39 i all slags solljus och sunburst effekten är minimal. Sedan är ju bilderna ovan rejält inzoomade (OK kanske SB likväl).
Som alla andra Tudor, hos ADVar kan man beställa den?
Håller med, förvirrande.Är ju lite märkligt det där när man kollar på alla bilder. Men kan den se ut så på livebilder så är det tyvärr sunburst. Förvirrande med bilder som nedan.
Okej. Var inne på Krons idag, enligt han jag prata med så tog de inte beställningar än. Därav frågan.Som alla andra Tudor, hos AD
va likadant förra året när p39 kom. Bara höra av dig regelbundet tills dom tar emot din beställningOkej. Var inne på Krons idag, enligt han jag prata med så tog de inte beställningar än. Därav frågan.
Dra iväg ett Mail också till KronsOkej. Var inne på Krons idag, enligt han jag prata med så tog de inte beställningar än. Därav frågan.
Skimmer just som i bild 2 kan ibland glimra förbi på P39, så det får man vara beredd på ifall man är hyperkänslig. Jag störs inte heller av det på min, trots att jag inte alls är en vän av sunburst i vanliga fall!Fair enough, men om det är liknande eller jämte den som P39 har så kommer den vara mikroskopisk och endast kunna ses i riktigt startk ljus. Har kört min P39 i all slags solljus och sunburst effekten är minimal. Sedan är ju bilderna ovan rejält inzoomade (OK kanske SB likväl).
Det där är inte sunburst, det är mobilens ytterkanter som reflekteras i glaset och något annat.
P39 i solljus. Det enda som syns är reflektionen från himmlen. Dvs. total avsaknad sv sunburst effekt.Skimmer just som i bild 2 kan ibland glimra förbi på P39, så det får man vara beredd på ifall man är hyperkänslig. Jag störs inte heller av det på min, trots att jag inte alls är en vän av sunburst i vanliga fall!
Nedre är garanterat mobilen som reflekteras i glaset och det övre tror jag är killens krage eller liknande. Jag tycker att det ser ut som en vanlig tavla med lite struktur som vanligt.P39 i solljus. Det enda som syns är reflektionen från himmlen. Dvs. total avsaknad sv sunburst effekt.
Instämmer även med @Staafen reflektionerna ser inte konsekvent ut som en direkt sunburst. Och den är ju rejält inzoomad.
Ser ut att vara samma sunburst som på pelagos? I så fall upplevs den i praktiken snarare som ”svartare än svart” och syns knappt i naturligt ljus. Fortsatt tummen upp från mig!
Är ju lite märkligt det där när man kollar på alla bilder. Men kan den se ut så på livebilder så är det tyvärr sunburst. Förvirrande med bilder som nedan.
Fair enough, men om det är liknande eller jämte den som P39 har så kommer den vara mikroskopisk och endast kunna ses i riktigt startk ljus. Har kört min P39 i all slags solljus och sunburst effekten är minimal. Sedan är ju bilderna ovan rejält inzoomade (OK kanske SB likväl).
Ja det är nog en diskret sunburst likt pelagos 39. Är nog inte så påtagligt men hade föredragit helt matt tavla.Det där är inte sunburst, det är mobilens ytterkanter som reflekteras i glaset och något annat.
Ja där ser det ju helt klart ut som sunburst.Ja det är nog en diskret sunburst likt pelagos 39. Är nog inte så påtagligt men hade föredragit helt matt tavla.