• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad blir det för ny modell?! :woot:

Screen Shot 2015-11-13 at 17.28.46.png

Screen Shot 2015-11-13 at 17.51.53.png

Ljusade upp lite. Ser ut som kronan till Ranger. Frågan är om bilden är över eller underifrån, känns ju naturligt att fota den ovanifrån. Ser inte ut att vara en dykring då, men ser kanske ut som det är något på ringen, eller är det bara skuggorna som lägger sig konstigt – frågorna är många, svaren är få.

Ljusade upp lite. Ser ut som kronan till Ranger. Frågan är om bilden är över eller underifrån, känns ju naturligt att fota den ovanifrån. Ser inte ut att vara en dykring då, men ser kanske ut som det är något på ringen, eller är det bara skuggorna som lägger sig konstigt – frågorna är många, svaren är få.

Ser ut som någon "målat" svart i Photoshop för att få bilden att se ut som den gör mer än att det är något på ringen vad det gäller design.

Skoj när de släpper nytt ibland, och inte bara vid Basel. Tudor är nästan alltid intressant så det ska bli skoj att se vad det blir! :)

Screen Shot 2015-11-13 at 17.51.53.png

Oj. Funderade på att ev köpa något på Kaplans Klockkvalite i helgen - men jag vill ju veta vad Tudor visar upp på måndag...

Jag gissar svart/ svart
Så konstigt. Jag var på Rob härom dagen och är säker på att jag såg en helsvart Black Shield och tänkte att den var jävligt fin. Efteråt googlade jag för att hitta den men gjorde det inte... Kan såklart vara den gamla modellen som jag i ljuset upplevde som helsvart fast den inte var det men lite underligt är det allt om det faktiskt är en helsvart de släpper... :)

Så konstigt. Jag var på Rob härom dagen och är säker på att jag såg en helsvart Black Shield och tänkte att den var jävligt fin. Efteråt googlade jag för att hitta den men gjorde det inte... Kan såklart vara den gamla modellen som jag i ljuset upplevde som helsvart fast den inte var det men lite underligt är det allt om det faktiskt är en helsvart de släpper... :)
Den har väll ljusa detaljer ändå?

Får man hoppas så en svarttavlad fastrider chrono på länk, kanske ligger för nära daytonan men med tanke på att dom släppte BBB så kan man väl få hoppas lite, var väldigt nära att köpa en vanlig svarttavlad fastrider men racingstripsen tror jag blir tröttsamma i längden.

Tillbaka
Topp