Point Blank
Basic
Vad blir det för ny modell?! 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
![]()
Tudor heritage All Black Bay...![]()
Jag har en BBB som ligger på posten, men nu tappade jag allvarligt talat suget på att hämta den.Vad blir det för ny modell?!
![]()
![]()
Ljusade upp lite. Ser ut som kronan till Ranger. Frågan är om bilden är över eller underifrån, känns ju naturligt att fota den ovanifrån. Ser inte ut att vara en dykring då, men ser kanske ut som det är något på ringen, eller är det bara skuggorna som lägger sig konstigt – frågorna är många, svaren är få.
Känner mig dum, men vad menar du?
Tudor släpper nåt nytt svart 15e nov och läcker bild på kronan:Känner mig dum, men vad menar du?![]()
Det har jag sett, men är inte Rangern svart redan? Fast du kanske menar svart boett?Tudor släpper nåt nytt svart 15e nov och läcker bild på kronan:
https://instagram.com/p/-CA5ThmTyA/
Ja boetten är ju inte svart på Ranger. Vete 17 om det blir bra med svart Ranger? Tror mer på att det är något annat. Vet inte vad baraDet har jag sett, men är inte Rangern svart redan? Fast du kanske menar svart boett?
Ja svart boett! @maartyn om det var black shield borde tachyringen synas å im det vore black Bay skulle dykringen synas.Det har jag sett, men är inte Rangern svart redan? Fast du kanske menar svart boett?
Det där skulle vara sweet!Ngt sånt här?
![]()
![]()
Ljusade upp lite. Ser ut som kronan till Ranger. Frågan är om bilden är över eller underifrån, känns ju naturligt att fota den ovanifrån. Ser inte ut att vara en dykring då, men ser kanske ut som det är något på ringen, eller är det bara skuggorna som lägger sig konstigt – frågorna är många, svaren är få.
Black Shield?
![]()
Hmm... Det är nog en black shield.Black Shield?
![]()
Jag gissar svart/ svartHmm... Det är nog en black shield.
Så konstigt. Jag var på Rob härom dagen och är säker på att jag såg en helsvart Black Shield och tänkte att den var jävligt fin. Efteråt googlade jag för att hitta den men gjorde det inte... Kan såklart vara den gamla modellen som jag i ljuset upplevde som helsvart fast den inte var det men lite underligt är det allt om det faktiskt är en helsvart de släpper...Jag gissar svart/ svart
Den har väll ljusa detaljer ändå?Så konstigt. Jag var på Rob härom dagen och är säker på att jag såg en helsvart Black Shield och tänkte att den var jävligt fin. Efteråt googlade jag för att hitta den men gjorde det inte... Kan såklart vara den gamla modellen som jag i ljuset upplevde som helsvart fast den inte var det men lite underligt är det allt om det faktiskt är en helsvart de släpper...![]()
Ja den gamla har ju typ sandfärgade detaljer men jag såg inte dem när jag var där... Hur som var det säkerligen så att det var den med sandfärgade detaljer men jag kollade hastigt och inte såg det...Den har väll ljusa detaljer ändå?
Det är ju det man gör. Översta toppen på 240 i tachymeterskalan, precis vid kronhalsen. Den andra bilden de skickat ut tyder också på att det handlar om Black Shield...Ja svart boett! @maartyn om det var black shield borde tachyringen synas å im det vore black Bay skulle dykringen synas.
Just en sån jag kan tänka mig.Den här är så jäkla bra.
GMTn lämnas över till dess rätte ägare idag och då ska den här få den efterlängtade handledstiden som jag velat ge den.
![]()
![]()
![]()
![]()