Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här är så jäkla bra.
GMTn lämnas över till dess rätte ägare idag och då ska den här få den efterlängtade handledstiden som jag velat ge den.
![]()
![]()
![]()
![]()
Den med gummi är sjukt fet måste jag säga
Snygg men inget jag går igång på.
Jag tycker absolut du ska fråga dem, och nöj dig inte med ett nej. De vill bara verka svåra.Den med gummi är sjukt fet måste jag säga
Varför så mycket godis från Tudor... Får löneförhandla med CSN tror jag bestämt. Är ju en mönsterstudent och allt![]()
Ganska cool ändå
Ja, det följde väl förhandssnacket ganska väl. Inte min typ av klocka tyvärr, så hade väl hoppats på något annat.
Det hade varit ballt, men jag tror att det är samma (dåliga) lume som på de andra Black Shield, dvs visarna och de kvadratiska timmarkeringarna.Tror ni loggan är lumad?
Med det utseendet och priset så konkurrerar den helt klart med DSOTM.Lite större bilder så slipper ni gamlingar sätta på er läsglasögonen
![]()
Lite större bilder så slipper ni gamlingar sätta på er läsglasögonen
![]()
![]()
Då blir jag lite sur...Det hade varit ballt, men jag tror att det är samma (dåliga) lume som på de andra Black Shield, dvs visarna och de kvadratiska timmarkeringarna.
På en tudortisdag?Hörde jag Tudortorsdag?
![]()
Inte bestämt torsdagsklocka ännu men tudortisdag är jag med påHörde jag Tudortorsdag?
![]()
Var köpte du gummit?Inte bestämt torsdagsklocka ännu men tudortisdag är jag med på![]()
Hos Rob.Var köpte du gummit?![]()