Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den där var ju mullig! Referens på den?Rostudorn
![]()
Tack, jag gillar den! Det är en 7804Den där var ju mullig! Referens på den?
Jävligt dryg lirare den där Kirill som inte gillade "dryga" frågor om bytta service delar samt information om amplitud, trycktest osv..Varför så intresserad av vart jag köpt min klocka? Den är köpt av Kirill som driver Lunar Oyster i USA.
Hur går de med datumenTudortorsdag
![]()
Kanske internationella handlare har billigare pris men då mister du ev möjligheten att byta om storleken inte skulle passa etc. Så gå till AD.Jag vill komplettera min North Flag ovan med den läderbandet, finns det någon/något ställe som har bättre priser än andra för att göra detta eller är det bara att knalla ner till sin ÅF och betala nära fullpris som gäller?
Som jag har längtat efter att få 1) posta här och 2) säga TudorTorsdag!
![]()
Jag reser emellanåt till argentina, knappast det första land man tänker på när det ska inhandlas Tudor t.ex. Men på Chrono24 finns det en del legit vintage Rolex etc därifrån. Nu blir det ju ändå "världsmarknadspriser" på just Rolex, men om man vågar sig längre ut och kollar deras motsvarighet till Blocket, hittar jag t.ex. dessa två Prince Oysterdates;
Säkert inga superpriser, kanske rentav dyrt? Eller vad tror ni Tudorfans? Förutsatt naturligtvis att skicket och verken etc är som som bilderna visar...
10 200 spänn:
(http://articulo.mercadolibre.com.ar...e-oysterdate-ref72060-el-dial-mas-buscado-_JM)
![]()
11 900 spänn:
(http://articulo.mercadolibre.com.ar...onante-tudor-el-mejor-del-sitio-impecable-_JM)
![]()
Sant, ser nu att datumet (22) tex ser helt knas ut!Den Blåa tudorn ser ok ut enligt en första anblick, rimligt pris inget superfynd, men då är det ju bra om baklock är intakt, boett okej, verk okej osv. osv.
Den med ljustavla ser dock skum ut på riktigt
Vad är det för referens på 2:an (den med ljus tavla) kolla det och jämför, för mig ser typsnittet på dag skumt ut och tavlan skum utSant, ser nu att datumet (22) tex ser helt knas ut!
Och skölden sitter helt knas. Den känns inte hundra måste jag säga...Vad är det för referens på 2:an (den med ljus tavla) kolla det och jämför, för mig ser typsnittet på dag skumt ut och tavlan skum ut
Hej!
Provar på läder vad tycks?
Tycker att den gör sig mycket bättre på gummit och länken, tyvärr. Med det sagt har jag också varit lite sugen på att testa med läder... Men har bestämt mig för att det inte kommer händaHej!
![]()
![]()
![]()
![]()
Inget fan av läder på Pelagos, men annat gummi än original eller Nato är kulHär kommer lite mer!
![]()
![]()
Inte snyggt och inte rätt.Hej!
![]()
![]()
![]()
![]()
Det där funkar inte för mig...Hej!
![]()
![]()