• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det var ju TT idag
image.jpg

Efter en vecka på armen skyndar min BB54 sig nästan +7 sekunder. Enligt deras spec skall den hålla sig inom -2/+4. Bör jag kontakta AD för att få den ruckad eller skall jag låta den köra in sig lite mer innan jag 'klagar'? :)

Efter en vecka på armen skyndar min BB54 sig nästan +7 sekunder. Enligt deras spec skall den hålla sig inom -2/+4. Bör jag kontakta AD för att få den ruckad eller skall jag låta den köra in sig lite mer innan jag 'klagar'? :)
Är det +7 sek på en vecka eller per dygn?
Om det är per dygn hade jag gått tillbaka och bett dem kolla på den, de nya Tudors brukar ju gå väldigt precist.

Får man räkna med att dega långt över list för nya 54?

Jag betalade strax över list för min. Men inte mycket. Precis lagom som tack för en tjänst skulle jag vilja säga :)

Själv tackade jag nej till den jag blev erbjuden för någon vecka sedan hos AD Den gick till nästa i kön.
Har oxå blivit erbjuden en strax över list här på KS. Tycker inte man ska dega långt över list för modellen. Men det är vad jag tycker då ingen modem Tudor imho är värd det. Undantaget kanske special modeller

Upp till varochen att göra som de känner för. Men så här långt över list känns i mitt tycke rätt grisigt. Och när den värsta FOMON lagt sig lär de väl hamna runt list om inte lägre?

Tycker som någon redan har nämnt att det är grisigt att fläska på sådär, jag hade aldrig betalat över list. Självklart fri prissättning, men om någon betalar den summan är det ju sjukt.

Upp till varochen att göra som de känner för. Men så här långt över list känns i mitt tycke rätt grisigt. Och när den värsta FOMON lagt sig lär de väl hamna runt list om inte lägre?
Jo lite oskönt högt påslag kan jag tycka. Annonsen passar kanske bättre på Blocket än på KS 😎

Visst får räkna med att betala över list om man vill ha en svår modell NU och inte har bra kontakter hos AD.

Fri prissättning förvisso men rätt trist att se.
En kan ju undra hur en AD skulle se på den annonsen.

Alltså fri prissättning i all ära men när någon sätter pris på det viset gör mig osugen till att göra affärer med den personen överhuvudtaget.

Det är även nämnvärt att jag själv inte har den bästa kontakten hos AD men när jag var inne hos dem för 10 dagar sedan så kunde man ställe sig i kö med ca 4 månaders väntetid.

Tillbaka
Topp