Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Deal! Du sa inte vilken Sub, så du får nog en sån här Sub! ”Same same but different”Fixar jag om du ger mig din sub gratis
Är det +7 sek på en vecka eller per dygn?Efter en vecka på armen skyndar min BB54 sig nästan +7 sekunder. Enligt deras spec skall den hålla sig inom -2/+4. Bör jag kontakta AD för att få den ruckad eller skall jag låta den köra in sig lite mer innan jag 'klagar'?
Per dygn ja.Är det +7 sek på en vecka eller per dygn?
Om det är per dygn hade jag gått tillbaka och bett dem kolla på den, de nya Tudors brukar ju gå väldigt precist.
Ser att du säljer denna klocka men det går inte att skicka meddelande till dig
Nä… Nu gör vi helg!
Trevlig Tudor-Torsdag på er
Jag betalade strax över list för min. Men inte mycket. Precis lagom som tack för en tjänst skulle jag vilja sägaTillbakadragen - Tudor Black Bay 54 79000n
Hej, Säljer en oanvänd Tudor Black Bay 54 då den inte kommer till användning hos mig. Utplockad nu i maj av mig hos AD i Stockholm Fullset med allt som hör till en ny klocka. (Cert, boxar, tag, manualer, okortad länk, tudorpouch etc) Hör av er om ni vill ha fler bilder eller har några andra...klocksnack.se
Får man räkna med att dega långt över list för nya 54?
Vaddå?! Ditt band matchar klädseln + vi vet inte vad du har för glada färger på keps, T-shirt, byxor/shorts, strumpor och skorPå utflykt med kidsen. Man kan inte annat än älska barn som insisterar att välja sina egna kläder
Själv tackade jag nej till den jag blev erbjuden för någon vecka sedan hos AD Den gick till nästa i kön.Tillbakadragen - Tudor Black Bay 54 79000n
Hej, Säljer en oanvänd Tudor Black Bay 54 då den inte kommer till användning hos mig. Utplockad nu i maj av mig hos AD i Stockholm Fullset med allt som hör till en ny klocka. (Cert, boxar, tag, manualer, okortad länk, tudorpouch etc) Hör av er om ni vill ha fler bilder eller har några andra...klocksnack.se
Upp till varochen att göra som de känner för. Men så här långt över list känns i mitt tycke rätt grisigt. Och när den värsta FOMON lagt sig lär de väl hamna runt list om inte lägre?Tillbakadragen - Tudor Black Bay 54 79000n
Tycker som någon redan har nämnt att det är grisigt att fläska på sådär, jag hade aldrig betalat över list. Självklart fri prissättning, men om någon betalar den summan är det ju sjukt.Tillbakadragen - Tudor Black Bay 54 79000n
Jo lite oskönt högt påslag kan jag tycka. Annonsen passar kanske bättre på Blocket än på KSUpp till varochen att göra som de känner för. Men så här långt över list känns i mitt tycke rätt grisigt. Och när den värsta FOMON lagt sig lär de väl hamna runt list om inte lägre?
Fri prissättning förvisso men rätt trist att se.Tillbakadragen - Tudor Black Bay 54 79000n