BB54
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@loevhagen fantastiska bilder!BB58 i hagen på en flott søndag.
Takk. Siden klokken så bra ut med solbriller (som er polariserte), så monterte jeg et CPL på kameralinsen for å replikere det jeg så gjennom solbrillene.@loevhagen fantastiska bilder!
Faktiskt aldrig tänkt på det , fick känna efter och när du säger det , så visst är den vass men aldrig något som stört mig.
Haft min pro i snart en vecka.
Ända som stör mig är att tudorskölden är så jäkla vass när man tar upp låset jämfört med Rolex.
Någon mer som tänkt på de? Kanske jag som är kräsen…
Om nån vecka är det säker bortglömtFaktiskt aldrig tänkt på det , fick känna efter och när du säger det , så visst är den vass men aldrig något som stört mig.
Jag tycker hela spännet är lite för vasst. Har fastnat flera gånger i ex. ärmen på tröjan. Vill man slippa få ont i nageln varje hång man ska öppna spännet så är mitt tips att dra upp det från sidorna.
Ända som stör mig är att tudorskölden är så jäkla vass när man tar upp låset jämfört med Rolex.
Jag öppnar alltid upp spännet från sidan.Jag tycker hela spännet är lite för vasst. Har fastnat flera gånger i ex. ärmen på tröjan. Vill man slippa få ont i nageln varje hång man ska öppna spännet så är mitt tips att dra upp det från sidorna.
Testa om det här funkar bättre
Gör jag på det sättet så upplever jag att glidelocken går ut till max nästan varje gång.Testa om det här funkar bättre
Lite OT men herregud vad jag kan sakna just de studerna. Långa promenader och massivt pod plöjande.Tjusningen med att vara föräldraledig är långa morgonpromenader. FXDen har inte lämnat handleden sedan sen kom
Bör passa fint (om du tänker på de tjockare som finns i deras outlet)Någon här som testat Watchwears 22mm Curved gummi på en pelagos 42mm?
Du vet att du kan bära vanligt natoband som single pass va? Även utan att klippa bort flärpen. Finns säkert massa guider på youtube.
Är en ”riktig” tudor submariner ett långskott? De jag hoppas på i alla fall.
Shit, dom hade jag missat. Dom bör passa fint som sagt. Någon som testat på en black bay 41?Bör passa fint (om du tänker på de tjockare som finns i deras outlet)
Köpte ett grönt till Chrono Heritage och det passar perfekt. Chrono Heritage har samma boett som Heritage BB41 - om det är den BB41 du menarShit, dom hade jag missat. Dom bör passa fint som sagt. Någon som testat på en black bay 41?
Ja precis, det var den jag syftade på. Beställde ett grönt nu. Hoppas det passar pelagos också. Tack för tipsetKöpte ett grönt till Chrono Heritage och det passar perfekt. Chrono Heritage har samma boett som Heritage BB41 - om det är den BB41 du menar