Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Uppdatera med en bild på resultatetByter till länk.
![]()
Jäkligt fin!!!Sjukt bra!
Min '65a säger hej..
![]()
Skulle absolut kunna tänka mig denna, men jag måste slicka de ekonomiska såren från det senaste inköpet.Ingen Tudorälskare, som är sugen på denna grymming?!
![]()
Jumbo?Ingen Tudorälskare, som är sugen på denna grymming?!
![]()
Sedärja, ser ut att vara i riktigt fint skick! Är egentligen ute efter en 7017 eller 7020 men lite sugen blir man ju
Fattar inte att ingen klippt den där än..Ingen Tudorälskare, som är sugen på denna grymming?!
![]()
Ja, den är grym och extremt mycket klocka till det priset, och bara länken är väl värd minst 4k bara den och passar andra Tudors/Rolex bra också, så inget att tveka på egentligenSedärja, ser ut att vara i riktigt fint skick! Är egentligen ute efter en 7017 eller 7020 men lite sugen blir man ju![]()
Kan bara hålla med, mycket märkligt!Fattar inte att ingen klippt den där än..
Recension snart? Du har väl kört den några dagar i sträck nuÄr så fräck att jag dubbelpostar
![]()
Hmm, jo kan jag nog knåpa ihopRecension snart? Du har väl kört den några dagar i sträck nu![]()
Hur såg den ut innan?lite Polywatch och så ser den ut så här, vad tycks
![]()
Blir sugen som fan, coolt tygband!Byter till länk.
![]()
Det kan man tro, men det är läderbandet som ser ut så!Blir sugen som fan, coolt tygband!
Edith: canvas?![]()
Cirka 50 mm från bandhorn till bandhorn.vad är måttet på¨en blackbay lugg till lugg ???
bär den större än en 116610 eller hyffsat lika ?
vill ha en snygare "vardagsklocka" för jag kommer aldrig sluta vara rädd om min sub ! visserligen rätt lika men vafan snygga som fan båda två!
Gult läder på insidan, utsidan kan vara nåt annat. Sitter bra iaf.Blir sugen som fan, coolt tygband!
Edith: canvas?![]()
Hur såg den ut innan?
Snygg var den hur som helst![]()