Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin!
Helt rätt. Mycket känsla för pengarna. Ser framemot bilderImorgon blir jag tudorägare för första gången!
Sjukt nöjd. På lån av en vän som jag ska köpa den av vid nästa löningRiktigt fin!
Den superfina från HQM?Imorgon blir jag tudorägare för första gången!
Ingen aning om ref faktiskt men 36mm modellenTrevligt! 94500?
Saknas bara en big block ocksåSnyggt! DD och sub från Tudor![]()
Släng upp OQ på k&s och börja leta efter en Tudor Big Block, du vet att du vill!Ingen aning om ref faktiskt men 36mm modellen
Saknas bara en big block också![]()
Ingen aning om ref faktiskt men 36mm modellen![]()
Haha det säger duSläng upp OQ på k&s och börja leta efter en Tudor Big Block, du vet att du vill!
Ska kollas upp. Får återkomma! Så vitt jag kan döma så känns skicket bra.Okej, tippar på att den är en sån. Ser fin ut oavsett så![]()
94500 verkar stämma.Okej, tippar på att den är en sån. Ser fin ut oavsett så![]()
Den superfina från HQM?
Tudor Submariner 7016, 1968.![]()
Min årsklocka.... Fick precis en liten tår i ögat...![]()
7928 från -66
Shit vad fin! Small rosé sun med nitat oyster är ju lite av en dröm![]()
7928 från -66
Oj!?Sjukt bra!
Min '65a säger hej..
![]()
Ja. Jag avskyr 3D indexen. Tur att folk tycker olika![]()
Kan man annat än älska Pelagos tavla och index...?![]()
Det är ju de som är så fetaJa. Jag avskyr 3D indexen. Tur att folk tycker olika![]()
Sjukt bra!
Min '65a säger hej..