Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
ja jag får ju inget svar på min frågaFör lite aktivitet i den här tråden nu![]()
Missade. Isofrane tror jag skulle passa bra![]()
försöker hitta alternativ till gummit på hydron. har inte länken och tycker faktiskt inte att den är så snygg. Några förslag?
Finns blå/svarta med ref 75090. Finns en blå på Chrono 24 (36mm)Vilka tudor subbar finns som blå? Finns det någon 33-36mm med blå tavla och ring?
Tack. Fan att den är i USA. Orkar inte morsa men nu vet jag vilken ref jag ska hålla utkik på.Finns blå/svarta med ref 75090. Finns en blå på Chrono 24 (36mm)
Ja typiskt nog brukar det vara så!Finns blå/svarta med ref 75090. Finns en blå på Chrono 24 (36mm)
där sa du något. dock annan färg än svart.Missade. Isofrane tror jag skulle passa bra![]()
Jag skulle kört på olivgrön.där sa du något. dock annan färg än svart.
Riktigt god patina på den!Korspostar oblygt denna goding.
![]()
Den där är sjukt jävla bra!! Faaaan va bra!!Korspostar oblygt denna goding.
![]()
Grattis, bäst!Äntligen en blackbay
![]()
Hahaha... Går du igenom allas avatarer systematiskt? Den där göken är ju en lite kranad version av @Weasel...My bad..![]()
Gummo avatar up next?Hahaha... Går du igenom allas avatarer systematiskt? Den där göken är ju en lite kranad version av @Weasel...
Jäklar vilken skillnad alltså!Cirka 50 mm från bandhorn till bandhorn.
Den bär större än en SubC. Framförallt så känns boetten på BB bra mycket mer biffig än boetten på en SubC. Den känns inte lika elegant.
![]()
![]()
Se länk för mer bilder på en BB och en SubC.
http://forums.watchuseek.com/f2/i-envy-all-you-own-tudor-black-bay-847033.html
Hahaha... Går du igenom allas avatarer systematiskt? Den där göken är ju en lite kranad version av @Weasel...
Bra! Kämpa på... att få alla på Klocksnack nöjda är ett styvt jobb. Fråga de som driver forumet hur lätt det är att hålla alla nöjda och glada.Givetvis gör jag det, jag får köra på en helsvart avatar så alla blir nöjda och glada… förhoppningsvis…![]()
Bra! Kämpa på... att få alla på Klocksnack nöjda är ett styvt jobb. Fråga de som driver forumet hur lätt det är att hålla alla nöjda och glada.
Här får du en av mig att ha tills du hittar dig själv
![]()