• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vet att jag fått PM av någon som letade 93150-länk och jag lovade höra av mig innan jag sålde den men hittar inte PMet. :nailbiting:

Känner du dig träffad så dra ett PM. Du har tills imorgon på dig.

Stämmer det att Tudor kör elektroniska cert numera? Dvs inga stämplar på cert. Hittar ingen info om det på nätet.

Tudor är trevliga grejor! Här min 76100 med lollipop, fortfarande barnsligt förtjust i den!men en snow flake hade ju inte skadat
Fotor_144995150392179.jpg
går det att få lite bilder på den med lädret på? =)

Luckylucy....vad händer? Redan flippat din svarta BB? Saknar den röda? ;)
Saknar faktiskt den röda men flippade för jag är trött på att hitta ursäkter till varför jag inte ska köpa klockan som startade mitt klockintresse som jag velat ha sen jag var 17 men ändå inte vågat slå till på. :)
Edit: och för en BB är enkelt att få tag på igen. Sparade gummit av den anledningen

Senast ändrad:
Funderar på att köpa denna Chrono (fullset från 99 med okänd servicehistorik). Jag vill isf byta tavla vilket kostar 5k hos Rob. Om man skulle få den för 25k ink tavelbyte, är det då ok?
image.jpeg
Ber om ursäkt att jag skrev lite väl snabbt, om du får den för 25k inkl. tavelbyte är det väl bara att köra! :) Annars är jag sugen...

Någon som vet vad det är för ändlänkar som sitter på ett oyster som ska passa till 792x0?
Samma som till 791x0?
image.jpeg

Fick hem denna idag. Jubiléet är otroligt skönt att bära men oyster är mycket snyggare.
image.jpeg
image.jpeg

Försökte med min date-days oysterlänk men ville sig inte riktigt ordentligt. Hade gått att få på men såg rikskefft ut.
image.jpeg

Någon som vet vad det är för ändlänkar som sitter på ett oyster som ska passa till 792x0?
Samma som till 791x0?
image.jpeg

Fick hem denna idag. Jubiléet är otroligt skönt att bära men oyster är mycket snyggare.
image.jpeg
image.jpeg

Försökte med min date-days oysterlänk men ville sig inte riktigt ordentligt. Hade gått att få på men såg rikskefft ut.
image.jpeg
bra att du håller dig kvar lite på Tudor temat ;)

Samma som till 791x0?
image.jpeg

image.jpeg
image.jpeg

image.jpeg

Riktigt snyggt med inverted, själv sugen på tavlan som ligger på k&s..

tudor oysterlänk 78500/78400 med 605 ändlänkar har jag för mig att det är.

Tillbaka
Topp