Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej inte om de inte börjat med det senaste dagarna. Plockade ut en från ad 5nov utan elektoniskt certStämmer det att Tudor kör elektroniska cert numera? Dvs inga stämplar på cert. Hittar ingen info om det på nätet.
Stämmer inteStämmer det att Tudor kör elektroniska cert numera? Dvs inga stämplar på cert. Hittar ingen info om det på nätet.
Nej inte om de inte börjat med det senaste dagarna. Plockade ut en från ad 5nov utan elektoniskt cert
Stämmer inte
går det att få lite bilder på den med lädret på? =)Tudor är trevliga grejor! Här min 76100 med lollipop, fortfarande barnsligt förtjust i den!men en snow flake hade ju inte skadat
![]()
Saknar faktiskt den röda men flippade för jag är trött på att hitta ursäkter till varför jag inte ska köpa klockan som startade mitt klockintresse som jag velat ha sen jag var 17 men ändå inte vågat slå till på.Luckylucy....vad händer? Redan flippat din svarta BB? Saknar den röda?![]()
Berätta då!Saknar faktiskt den röda men flippade för jag är trött på att hitta ursäkter till varför jag inte ska köpa klockan som startade mitt klockintresse som jag velat ha sen jag var 17 men ändå inte vågat slå till på.
Edit: och för en BB är enkelt att få tag på igen. Sparade gummit av den anledningen
Haha det är ingen märkvärdig. En 16710 men ska köpa kring januari/februari eller något. Tog en annan klocka i inbyte nyss.Berätta då!
Cooooolt!Haha det är ingen märkvärdig. En 16710 men ska köpa kring januari/februari eller något. Tog en annan klocka i inbyte nyss.![]()
Såklartgår det att få lite bilder på den med lädret på? =)
Jag skulle inte betala så mycket om jag inte fick med oyster-länk och måste byta tavla, men egentligen tror jag inte det är ett dåligt prisFunderar på att köpa denna Chrono (fullset från 99 med okänd servicehistorik). Jag vill isf byta tavla vilket kostar 5k hos Rob. Om man skulle få den för 25k ink tavelbyte, är det då ok?
![]()
Tack! Oyster är nice. Får se om jag kan få den billigare dåJag skulle inte betala så mycket om jag inte fick med oyster-länk och måste byta tavla, men egentligen tror jag inte det är ett dåligt pris![]()
Ber om ursäkt att jag skrev lite väl snabbt, om du får den för 25k inkl. tavelbyte är det väl bara att köra!Funderar på att köpa denna Chrono (fullset från 99 med okänd servicehistorik). Jag vill isf byta tavla vilket kostar 5k hos Rob. Om man skulle få den för 25k ink tavelbyte, är det då ok?
![]()
Auktionen slutade på 14.5 +15% provision. Jävligt billigt men vågade inte slå till pga risken för servicebehov...Jag skulle inte betala så mycket om jag inte fick med oyster-länk och måste byta tavla, men egentligen tror jag inte det är ett dåligt pris![]()
Roligt att vi skrev exakt samtidigt...Auktionen slutade på 14.5 +15% provision. Jävligt billigt men vågade inte slå till pga risken för servicebehov...
Rätt att inte slå till, är ju massa märken på bezeln. Hade stört ihjäl mig på de.Auktionen slutade på 14.5 +15% provision. Jävligt billigt men vågade inte slå till pga risken för servicebehov...
5100kr ink tavlan hos RobRätt att inte slå till, är ju massa märken på bezeln. Hade stört ihjäl mig på de.
Kollade du upp vad ett tavelbyte skulle kosta?
bra att du håller dig kvar lite på Tudor tematNågon som vet vad det är för ändlänkar som sitter på ett oyster som ska passa till 792x0?
Samma som till 791x0?![]()
Fick hem denna idag. Jubiléet är otroligt skönt att bära men oyster är mycket snyggare.
![]()
![]()
Försökte med min date-days oysterlänk men ville sig inte riktigt ordentligt. Hade gått att få på men såg rikskefft ut.
![]()
Någon som vet vad det är för ändlänkar som sitter på ett oyster som ska passa till 792x0?
Samma som till 791x0?![]()
Fick hem denna idag. Jubiléet är otroligt skönt att bära men oyster är mycket snyggare.
![]()
![]()
Försökte med min date-days oysterlänk men ville sig inte riktigt ordentligt. Hade gått att få på men såg rikskefft ut.
![]()
Givet! Tudor gör de bästa beaterserna.bra att du håller dig kvar lite på Tudor temat![]()
Gillade inverted mycket mer irl än på bild! Tycker du ska köraRiktigt snyggt med inverted, själv sugen på tavlan som ligger på k&s..
tudor oysterlänk 78500/78400 med 605 ändlänkar har jag för mig att det är.
Snuskigt bra! Får man be om fler bilder?