Eftersom det är en vintagedykare så får den varken följa med i duschen eller i plurret så det gör det lite mer okHåller med. Riktigt snyggt! Vissa kommer dock klaga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Eftersom det är en vintagedykare så får den varken följa med i duschen eller i plurret så det gör det lite mer okHåller med. Riktigt snyggt! Vissa kommer dock klaga![]()
Mysklockan. Keffa bilder som vanlig så här års.. Orkade inte ställa datum och dag heller.
Ref 94500 delvis 36mm varianten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vafan ny/gammal igen?Flinga, 9411/0.
![]()
Ja det lär det väl vara. Har ingen aning. Känns inte annorlunda i jämförelse med övriga glasetCool är bubblan i plexi?
NyVafan ny/gammal igen?![]()
Lunch och klämma snart igen dåNy..inkommen. Det blev ett byte, AP väck och den här in, plus en Exp1 från annat håll. Känns mer rätt
![]()
Coola bilder! Var är BBBn?Äh va fan är rastlös och har inge bättre för mig så terrar er med lite till bilder![]()
![]()
AbsolutLunch och klämma snart igen då![]()
Flippad. Allt är till salu för rätt peng eller erbjudande. Går ju att köpa en ny imorgon igen om man vill. Så passar på att testa runt lite annat. Sparade iaf gummit om man köper en igen men lär bli en röd igen då.Coola bilder! Var är BBBn?
Passa på ffs, om 8 år kommer välling flaskan!
Du kanske redan vet detta, men 5100 SEK hos Rob E.Om någon hör, ser eller vet något om en pandatavla till salu till min 79280 så är jag intresserad![]()
Hade ingen aning. Kanske värt de. Tack för tipset! Hittar jag ingen beggad så PMar jag domDu kanske redan vet detta, men 5100 SEK hos Rob E.
Helt klart värt detHade ingen aning. Kanske värt de. Tack för tipset! Hittar jag ingen beggad så PMar jag dom![]()
Så jävla snyggt!Sexi plexi!
![]()
Tackar! Koncentrerat, vitt ljus från sidan på plexi i mörker öppnar upp för coola underexponerade bilder.Så jävla snyggt!
Finns det nåt som är dåligt med Tudor egentligen?
Ja vintagemodellerna har blivit dyra![]()
Hur kommer det sig egentligen? Är det Rolexnivåer på dom nu?
Bra fråga men jag antar att fler får upp ögonen för modellerna + att priserna på vintage rolex steg och då hängde Tudor på
Personligen tycker jag det är roligare med Tudor än rolex
Fast då har jag inte ägt någon rolex ännu så det kan ändras
Vilka prisnivåer är det på klockorna på bilden? Är black bay dom bästa?Börjar bli sugen på en Black Bay igen. Haft den röda innan. Gillade den, trots att boetten är lite för tjock och blaffig. Gillade den dock ej på länk, blev för mycket. Blir därför att införskaffa sig en Black Bay på läder denna gång.
Jaja, jag vet att man alltid ska skaffa en klocka på länk och sen komplettera med läder.
Nu är ju den stora frågan vilken version man ska testa denna gång, blå, svart eller röd. Lite input välkomnas från Klocksnackare som ägt fler än en version.
Vilken version gillade ni bäst, och varför?
@micke_s
Hur många gånger har du haft Black Bayen nu?
![]()
Tack på förhand.
Haft röd och svart. Svart kändes mest allaround. Skulle valt den om jag var owg men den röda kändes mest som mig.Börjar bli sugen på en Black Bay igen. Haft den röda innan. Gillade den, trots att boetten är lite för tjock och blaffig. Gillade den dock ej på länk, blev för mycket. Blir därför att införskaffa sig en Black Bay på läder denna gång.
Jaja, jag vet att man alltid ska skaffa en klocka på länk och sen komplettera med läder.
Nu är ju den stora frågan vilken version man ska testa denna gång, blå, svart eller röd igen. Lite input välkomnas från Klocksnackare som ägt fler än en version.
Vilken version gillade ni bäst, och varför?
@micke_s
Hur många gånger har du haft Black Bayen nu?
![]()
Tack på förhand.
http://www.krons.se/tudor-heritage-c-2141_2142.html?zenid=n6pei810lqbkosnbnpsslmv7g5Vilka prisnivåer är det på klockorna på bilden? Är black bay dom bästa?
Jag började med en vintagerolex men sneglar mer och mer på tudor nu. Vilken modell "är det som gäller"?