• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Flinga, 9411/0.
image.jpeg

Hur kommer det sig egentligen? Är det Rolexnivåer på dom nu?

Bra fråga men jag antar att fler får upp ögonen för modellerna + att priserna på vintage rolex steg och då hängde Tudor på
Personligen tycker jag det är roligare med Tudor än rolex
Fast då har jag inte ägt någon rolex ännu så det kan ändras

Börjar bli sugen på en Black Bay igen. Haft den röda innan. Gillade den, trots att boetten är lite för tjock och blaffig. Gillade den dock ej på länk, blev för mycket. Blir därför att införskaffa sig en Black Bay på läder denna gång.
Jaja, jag vet att man alltid ska skaffa en klocka på länk och sen komplettera med läder:).

Nu är ju den stora frågan vilken version man ska testa denna gång, blå, svart eller röd igen. Lite input välkomnas från Klocksnackare som ägt fler än en version.
Vilken version gillade ni bäst, och varför?
@micke_s :)
Hur många gånger har du haft Black Bayen nu?

Tudor-Black-Bay-collection-Black-Bezel-79220N-Blue-Bezel-79220B-Red-Bezel-79220R-bis.jpg

Tack på förhand.

Bra fråga men jag antar att fler får upp ögonen för modellerna + att priserna på vintage rolex steg och då hängde Tudor på
Personligen tycker jag det är roligare med Tudor än rolex
Fast då har jag inte ägt någon rolex ännu så det kan ändras

Jag började med en vintagerolex men sneglar mer och mer på tudor nu. Vilken modell "är det som gäller"?

Börjar bli sugen på en Black Bay igen. Haft den röda innan. Gillade den, trots att boetten är lite för tjock och blaffig. Gillade den dock ej på länk, blev för mycket. Blir därför att införskaffa sig en Black Bay på läder denna gång.
Jaja, jag vet att man alltid ska skaffa en klocka på länk och sen komplettera med läder:).

Nu är ju den stora frågan vilken version man ska testa denna gång, blå, svart eller röd. Lite input välkomnas från Klocksnackare som ägt fler än en version.

Tudor-Black-Bay-collection-Black-Bezel-79220N-Blue-Bezel-79220B-Red-Bezel-79220R-bis.jpg

Tack på förhand.
Vilka prisnivåer är det på klockorna på bilden? Är black bay dom bästa?

Nu är ju den stora frågan vilken version man ska testa denna gång, blå, svart eller röd igen. Lite input välkomnas från Klocksnackare som ägt fler än en version.

Tack på förhand.
Haft röd och svart. Svart kändes mest allaround. Skulle valt den om jag var owg men den röda kändes mest som mig.
Blå gillar jag bara på bild. Lite tråkig irl enligt mig. :)

Tillbaka
Topp