• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Någon som vet vad det är för ändlänkar som sitter på ett oyster som ska passa till 792x0?
Samma som till 791x0?
image.jpeg

Fick hem denna idag. Jubiléet är otroligt skönt att bära men oyster är mycket snyggare.
image.jpeg
image.jpeg

Försökte med min date-days oysterlänk men ville sig inte riktigt ordentligt. Hade gått att få på men såg rikskefft ut.
image.jpeg
Fan jag är ruggigt sugen på en 79280 också. Är det svårt att få tag på oyster-länkar till dessa? Och vad gör man annars? Aftermarket-länkar? Finns snygga, kvalitativa sådana?

Fan jag är ruggigt sugen på en 79280 också. Är det svårt att få tag på oyster-länkar till dessa? Och vad gör man annars? Aftermarket-länkar? Finns snygga, kvalitativa sådana?
Alla rolex/tudor oysters eller aftermarket bör fungera med rätt ändlänkar.
Någon får gärna rätta mig om jag har fel :)

• Like
Reactions: joF
Finns inga länkar hos ad? Såg en komplett länk på eBay med ändlänkar , han skulle ha 10.000... Känns ju lite saftigt (orginallänk, inte AM)
Inte kollat. Ingen klocka som är tänkt att stanna. Blir nog am oyster för 300kr och om ändlänkar ej passar så finns ett par för en lax jag kan köpa.
Det vill säga om klockan inte hinner säljas innan det. En kille ska kolla på den idag vid 17 :)

Någon som har prövat ett domat glas till sin 79090? Bild? Tror det skulle vara rätt snyggt faktiskt, även om det är helt inkorrekt att ha det på.
Edit. Hittade bilder på Gooooogle.

Tillbaka
Topp