Fortsätter Tudorveckan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gummit åker på till sommarenTestar originalgummit för första gången. Tror länken får åka på igen..
Åker nog inte på mer efter detta. Är överlag inget större fan gummi och detta imponerande väl lite så mycket heller. Snyggt att det bärs med ändlänkarna iaf.Gummit åker på till sommaren
Fattar. På de flesta klockor som jag har med länk så har jag bytt till något annat för att sedan två dagar senare byta tillbaka.Åker nog inte på mer efter detta. Är överlag inget större fan gummi och detta imponerande väl lite så mycket heller. Snyggt att det bärs med ändlänkarna iaf.
Jag har nog haft länken 99% av tiden då jag gillar den skarpt gummit dock ok.Åker nog inte på mer efter detta. Är överlag inget större fan gummi och detta imponerande väl lite så mycket heller. Snyggt att det bärs med ändlänkarna iaf.
Upplevde gummit som fenomenalt. Föredrog det över titan som bara klibbade fast. Speciellt under varmare perioder och vid bad.Åker nog inte på mer efter detta. Är överlag inget större fan gummi och detta imponerande väl lite så mycket heller. Snyggt att det bärs med ändlänkarna iaf.
Föredrog… har du gjort dig av P39an??Upplevde gummit som fenomenalt. Föredrog det över titan som bara klibbade fast. Speciellt under varmare perioder och vid bad.
Haha! Japp den åkte innan sommarenFöredrog… har du gjort dig av P39an??
Hade inte vågat ens snorklat med den därSliten, men det ska väl en 50-åring vara
Tudor, Prince Oysterdate, Submariner, "Snowflake", ca 1973. - Bukowskis
<b>Case size:</b> 40 mm <b>Material:</b> steel <b>Movement:</b> automatic, caliber ETA 2784 <b>Year:</b> circa 1973 <b>Crystal:</b> plastic crystal <b>B...www.bukowskis.com
Har båda just nu och tanken när jag skaffade bb54 var väl att jag troligtvis skulle sälja 58 så småningom om jag verkligen tyckte om 54 så pass mycket mer än 58.Hej ! En fråga. Ni som har eller har haft BB58 och BB54 vilken av de föredrar ni ? storleksmässigt och känslan på handen ?
MVH
Ser dessutom ut att vara i gott skick! Fint att seOtroliga bilder varje gång! Hatten av.
Bidrar med dagens men snart blir det nog en blå 58 ändå
Tudorsöndag