• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Fortsätter Tudorveckan 😊
IMG_2574.jpeg

Åker nog inte på mer efter detta. 😁 Är överlag inget större fan gummi och detta imponerande väl lite så mycket heller. Snyggt att det bärs med ändlänkarna iaf.
Fattar. På de flesta klockor som jag har med länk så har jag bytt till något annat för att sedan två dagar senare byta tillbaka.

Den där skulle göra sig bra på ett färgat gummi i sommar dock!

Hej ! En fråga. Ni som har eller har haft BB58 och BB54 vilken av de föredrar ni ? storleksmässigt och känslan på handen ?
MVH

Hej ! En fråga. Ni som har eller har haft BB58 och BB54 vilken av de föredrar ni ? storleksmässigt och känslan på handen ?
MVH
Har båda just nu och tanken när jag skaffade bb54 var väl att jag troligtvis skulle sälja 58 så småningom om jag verkligen tyckte om 54 så pass mycket mer än 58.

Detta visade sig lite mer komplicerat och jag är just nu väldigt kluven. Kan båda finnas i samlingen är det jag går och funderar på nu 😅

Dom är ju väldigt lika och de har sina fördelar och nackdelar mot varandra enligt mig. Jag uppskattar proportionerna något mer på 58. Tror att tavlans storlek är mycket av det och att den är matt vilket jag egentligen föredrar.

54ans fördelar är att den bärs så otroligt bekvämt och så får du ju t-fit i låset som ju är grymt!

Har haft 54 i snart 2 månader och jag har ännu inte lyckats landa i vilken jag gillar bäst.
Kanske har affektionsvärdet i 58an något med saken att göra. Vi får se om någon av dom dyker upp på säljtråden här så småningom. 😅

Precis sett dokumentären om Tudors ansikte utåt, David Backhan, och ack så illa berörd men blev… Sjukt hur vuxna människor och en hel nation kan bete sig.

BB58 i blått er en farlig klokke.

Har brukt den i flere uker og prøvd andre innimellom, men kommer nå alltid tilbake til denne Tudor'n.

Hvorfor? Fordi:
  • Fantastisk blåfarge
  • Veldig lesbar
  • Rangerlenken med T-Fit gjør komforten übergod
  • Lume er minst like bra som OG Pelagos - og egentlig bedre da lumed bezelinsert er egentlig bare rot og kaos visuelt

PA120113.png

Tillbaka
Topp