Svårt att veta. Jag hörde av mig nästan direkt när den lanserades och fick min nu i höst. Så jag fick vänta 6 månader ungefär. Köpte en begagnad och hade medan jag väntadeÄr det väntetid på dom här i dagsläget? I sådana fall: hur lång ungefär?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Svårt att veta. Jag hörde av mig nästan direkt när den lanserades och fick min nu i höst. Så jag fick vänta 6 månader ungefär. Köpte en begagnad och hade medan jag väntadeÄr det väntetid på dom här i dagsläget? I sådana fall: hur lång ungefär?
Snyggt! Vad kostade länken?P.t. min favoritt-Tudor. Magisk bra blåfarge og med Rangerlenken med T-Fit er BB58 ren magi med tanke på komfort.
39mm stål vs. titan.
Snyggt! Vilken länk har du på?En grå måndag är lika med MåndagsBlått
Länken kostar 11k löstSnyggt! Vad kostade länken?
Själv varvar jag med original och blått gummi från vanguard ( jag har ett helt nytt extra till salu också om du är intresserad)
Väldigt fin! Vilken storlek?
Royal modellen får inte så mycket kärlek här har jag märkt så slänger upp en bild.
Denna modellen i svart och guld kombination är jävligt tjusig o stilren enligt mig själv.
Tack ! Det är 38 mm på 16.5 cm handled.Väldigt fin! Vilken storlek?
Perfekta storleken, fick själv testa polarens i svart för ett tag sedan - blir nog mitt nästa köp.Tack ! Det är 38 mm på 16.5 cm handled.
Varför behövde den ny tavla?Tillbaka med ny tavla och vidare
Prickar där färgen lossnat, metallen under syntes.Varför behövde den ny tavla?
Perfekta storleken, fick själv testa polarens i svart för ett tag sedan - blir nog mitt nästa köp.
Tack. Någon random Jubilee (no name)Snyggt! Vilken länk har du på?
Ofan, antar att du postat bilder på det tidigare så jag kollar bakåt.Prickar där färgen lossnat, metallen under syntes.
Ofan, antar att du postat bilder på det tidigare så jag kollar bakåt.
Är tanken att dom kommer att ha ett lager av olika lite mer eftertraktade klockor på pup-up'en? Har aldrig gått på någon tidigareOm du köper på Tudor pop-up’en på Norrmalmstorg i slutet av månaden då är väntetiden tre veckor och typ de minuterna i kö för att betala
Jäklar, det där har jag missat. Vanligt fenomen?
Vet bara vad som skrivits i Ks artikeln.Är tanken att dom kommer att ha ett lager av olika lite mer eftertraktade klockor på pup-up'en? Har aldrig gått på någon tidigare
Tror inte det. Kanske inte borde bytt, samlarvärde i framtidenJäklar, det där har jag missat. Vanligt fenomen?