Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns en 39a på Pre-owned hos Krons.Tudor Black Bay 39 har gått lite under radarn för mig men fick möjlighet att prova 36 och 41. Har vi någon här som kan dela med sig av sin erfarenhet? Annars tänkte jag köpa en datejust men med t-fit clasp känns tudorn som ett bra alternativ då jag kan kan skippa datum. Läcker med champagne-tavlan dessutom!
Mitt första riktiga klockköp fick bli en Tudor, supernöjd!
39Snyggt! Vilken storlek?
Jag fick ett meddelande från Krons i Stockholm säkert 2 månader efter att jag ställde mig mig i kön hos domRen kuriosa för er som håller pulsen på Tudor: Hur ser den generella tillgången ut på BB 54 i Sverige?
Nej förlåt jag blandade ihop det nu med BB58!Jag fick ett meddelande från Krons i Stockholm säkert 2 månader efter att jag ställde mig mig i kön hos dom
Jag ställde mig i kö hos Krons i början av september och ännu inte blivit erbjuden någon. Men jag har inget problem att vänta och samtidigt bygga upp ett sparande till klockan.Ren kuriosa för er som håller pulsen på Tudor: Hur ser den generella tillgången ut på BB 54 i Sverige?
Citerar mig själv och frågar igen, har vi någon 54 på gummi i tråden?Nån som plockat ut 54an på gummi? Eller köpt till kanske snarare?
Rätt sugen på den! Nöjd?Svartjobbar idag. #tt
Mycket!Rätt sugen på den! Nöjd?
Grattis. Rangerlenken + BB58 = perfeksjon i komfort.Har ju länge suktat efter Ranger-länken och @loevhagen 58’a har inte direkt minskat ha-begäret. Nu är klockan komplett. Behövs väl ingenting annat?! Så här borde den ha lanserats. Alla dagar i veckan.