• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

ByggareBob

Cartier
2-Faktor
Har ju länge suktat efter Ranger-länken och @loevhagen 58’a har inte direkt minskat ha-begäret. Nu är klockan komplett. Behövs väl ingenting annat?! Så här borde den ha lanserats. Alla dagar i veckan.
IMG_2976.jpeg
IMG_2977.jpeg
Hur fick du tag på länken? Är själv väldigt sugen på att göra det samma 🤩
 

jenkzor

Omega
Hej Tudors!
Jag är inne på att skaffa en vintage Tudor Sub "Lollipop". Finns ett par på c24 som jag har tittat på, men känner mig rätt så vilsen och osäker generellt när det gäller vintage klockor. Vad ska man tänka på etc? Dra mig gärna ett pm med era erfarenheter och tips på vad man ska tänka på etc.
Att tillägga så har jag tittat på exemplar där box & cert ingår.
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Hej Tudors!
Jag är inne på att skaffa en vintage Tudor Sub "Lollipop". Finns ett par på c24 som jag har tittat på, men känner mig rätt så vilsen och osäker generellt när det gäller vintage klockor. Vad ska man tänka på etc? Dra mig gärna ett pm med era erfarenheter och tips på vad man ska tänka på etc.
Att tillägga så har jag tittat på exemplar där box & cert ingår.
Skicket.
 

IvoKnievel

Cartier
2-Faktor
Hej Tudors!
Jag är inne på att skaffa en vintage Tudor Sub "Lollipop". Finns ett par på c24 som jag har tittat på, men känner mig rätt så vilsen och osäker generellt när det gäller vintage klockor. Vad ska man tänka på etc? Dra mig gärna ett pm med era erfarenheter och tips på vad man ska tänka på etc.
Att tillägga så har jag tittat på exemplar där box & cert ingår.
Skicket!
Och räkna alltid med att den kommer behöva en service. 5-6 tusen.
 

jenkzor

Omega

daveid

Cartier
2-Faktor
Hur är Tudor 76200/76214 i kvalitén (tänker främst på dom som producerades runt 2019)? Ofta rasslig länk á 5-siffrig datejust eller känns dom lite mer robusta?
 
Topp