Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
När vissa bestämt hävdar att det är e-cert och andra tvärt om är det ju någon som har fel.
Nu köpte jag också från AD till slut, utan att lägga märke till om kortet drogs eller inte. Jag är mest nyfiken på vad som stämmer.
Tror fan dom drog kortet nu när du säger det! Rätt säker på att dom gjorde det
Ca tio mil skulle jag tro men bra väg hela tiden.Nymans Västerås är väl inte dödligt långt till från Örebro?
Lite läsning om Tudor MN.
Initialt några stycken om företaget Bulang & Son, därefter en skön story med många bilder.
https://bulangandsons.com/passion-t...il&utm_term=0_c763760810-1c4a530e47-128867225
Lägger in en bild på min flinga som dock inte är NM.
![]()
Efter att ha kikat omkring på forumet så har jag nu helt plötsligt blivit kär i den blå Pelagosen, bor i Örebro, här finns ingen AD vad jag förstått, någon som vet vart närmsta Tudor AD finns så man kan få kika på den irl?![]()
Någon som har pris på gummit som följer med till pelagos? Har sett att det fungerar bra på tudor BB.![]()
Någon som har pris på gummit som följer med till pelagos? Har sett att det fungerar bra på tudor BB.![]()
Mail från nymans när jag frågade:
"Hej Hollow123,
Nu har jag fått ett svar från Tudor.
2st ändlänkbitar som tillhör en Black Bay länk kostar 700:-/st = 2st 1.400:-
Gummiarmband till Pelagos med ett pinbuckle i titanium 3.000:-
(Gummibandet kostar 1.800:-och låset kostar 1.200
Ska vi beställa blir den totala kostnaden 4.400:-"
Nu ångrar man sig nästan när man ser den bilden....Så lika men ändå så olika
![]()
Pelagosen är ett nytillskott, blir mer och mer övertygad om att pelagos är vad en modern submariner borde varit
Kan du inte köra med de ändlänkar du har? Borde inte vara några problem?Mail från nymans när jag frågade:
"Hej Hollow123,
Nu har jag fått ett svar från Tudor.
2st ändlänkbitar som tillhör en Black Bay länk kostar 700:-/st = 2st 1.400:-
Gummiarmband till Pelagos med ett pinbuckle i titanium 3.000:-
(Gummibandet kostar 1.800:-och låset kostar 1.200
Ska vi beställa blir den totala kostnaden 4.400:-"
Jag använder black bayens ändlänkar. Fungerar utan problem. Att man ska köpa nya ändlänkar är ett skämt.Kan du inte köra med de ändlänkar du har? Borde inte vara några problem?
Jo dock köpta i efterhand. Går förövrigt att få ner priset lite med fjäsk. Standardprislista det därKan du inte köra med de ändlänkar du har? Borde inte vara några problem?
Mysklockan. Keffa bilder som vanlig så här års.. Orkade inte ställa datum och dag heller.
Ref 94500 delvis 36mm varianten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den där är riktigt Nice!Mysklockan. Keffa bilder som vanlig så här års.. Orkade inte ställa datum och dag heller.
Ref 94500 delvis 36mm varianten
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den är dock såld nu tyvärr.. Blev bara liggandes och gör en helrenovering i samlingen.Den där är riktigt Nice!![]()
I See, har blivit helt såld på tudorDen är dock såld nu tyvärr.. Blev bara liggandes och gör en helrenovering i samlingen.![]()
Ca 15-17k. Sök på tudor 94500 så dyker det nog upp en del på c24I See, har blivit helt såld på tudorvad ligger en sån där på i pris?
Okej, relativt prisvärda klockorCa 15-17k. Sök på tudor 94500 så dyker det nog upp en del på c24![]()
Bor också i Örebro... Lite tråkigt att det närmsta till "exklusiv" klocka du kan komma är Sjöö Sandström på Ahléns UrEfter att ha kikat omkring på forumet så har jag nu helt plötsligt blivit kär i den blå Pelagosen, bor i Örebro, här finns ingen AD vad jag förstått, någon som vet vart närmsta Tudor AD finns så man kan få kika på den irl?![]()