Mindre GMT eller tunnare (och snyggare) chrono hade ju varit grymt!Nja. Jag gillar den här väldigt bra. Kanske en 37mm gmt. Jag hoppas nog mest på en midsize (och tunn) chrono
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mindre GMT eller tunnare (och snyggare) chrono hade ju varit grymt!Nja. Jag gillar den här väldigt bra. Kanske en 37mm gmt. Jag hoppas nog mest på en midsize (och tunn) chrono
Gärna en tunn chrono i någon festlig färg.Nja. Jag gillar den här väldigt bra. Kanske en 37mm gmt. Jag hoppas nog mest på en midsize (och tunn) chrono
Ser ut som att jag får bege mig till Norrbotten och leta då.
- Listar drygt 61, finns nya tex hos Nymans Ur i Västerås.Är det jag som har missat något? Men säljs Chronon begagnad en bra bit över list nuförtiden? Finns dom inte nya för runt 61?
Ping @ERIKSON URHANDEL
Hmm den lämnar inom 6 mån eller hur även om den blå inte kommer.Kan bara hålla med.
Enda anledningen till om min skulle få lämna är om det kommer en blå.
Nä det tror jag inte.Hmm den lämnar inom 6 mån eller hur även om den blå inte kommer.
Ny krono hoppas vi på!Tudor blir sponsor till F1 stall. Får vi se en ny Chrono framöver?
TUDOR returns to motorsport with Visa Cash App RB F1 Team
TUDOR joins the brand-new Visa Cash App RB Formula 1 Team as an official partner, powering the team to the front of the grid.www.tudorwatch.com
Det är ingen dykare. Vridningen saknar lyspasta. Jag har en - älskar’t.Ny krono hoppas vi på!
Vill inte vara negativ men är det ändå:
1. Absolut världens mest ointressanta/tråkiaste namn: Visa Cash App RB. Visa Cash App
Redbull har väl råd med ett eget stall!
2. Hur sjutton kan man ha en dykare som frontfigur på den nyheten?!?! In med en krono, för f*n
Den ingår i Black Bay-familjen och Black Bay-familjen är dykare + enligt Tudor så är det en dykare.Det är ingen dykare. Vridningen saknar lyspasta. Jag har en - älskar’t.
Nämn en minnesvärd klocka + racingteam/bilmärke collab......Tudor blir officiell sponsor till Visa Cash App RB Formula One Team
News: Tudor Watch Joins Formula 1 as Partner of RB Formula One Team
The 2024 Formula 1 season hasn’t started yet. Teams are yet to present their new cars and liveries. And yet, the season seems to already be on a rapid pace. Following the announcement last week of a global partnership between H. Moser & Cie. and Alpine Motorsport, which includes the BWT Alpine...monochrome-watches.com
Vore kul om de släppte en ny kronograf tillsammans!