• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Min Tudor fick tjänstgöra på handleden även denna dag.
IMG_2141.jpeg

Hej!

Min sambos Oyster Date 91533 (ETA 954 112) börjar gå dåligt. Bytt batteri men problemet kvarstår, den stannar ibland.

Tips mottages gärna på var man kan lämna in den för service i Stockholmstrakten.

Allt gott!

Tudor blir sponsor till F1 stall. Får vi se en ny Chrono framöver?

Ny krono hoppas vi på!

Vill inte vara negativ men är det ändå:
1. Absolut världens mest ointressanta/tråkiaste namn: Visa Cash App RB. Visa Cash App 🥱
Redbull har väl råd med ett eget stall!

2. Hur sjutton kan man ha en dykare som frontfigur på den nyheten?!?! 🫣 In med en krono, för f*n

Ny krono hoppas vi på!

Vill inte vara negativ men är det ändå:
1. Absolut världens mest ointressanta/tråkiaste namn: Visa Cash App RB. Visa Cash App 🥱
Redbull har väl råd med ett eget stall!

2. Hur sjutton kan man ha en dykare som frontfigur på den nyheten?!?! 🫣 In med en krono, för f*n
Det är ingen dykare. Vridningen saknar lyspasta. Jag har en - älskar’t.

Tudor blir officiell sponsor till Visa Cash App RB Formula One Team :)

Vore kul om de släppte en ny kronograf tillsammans!

Tudor blir officiell sponsor till Visa Cash App RB Formula One Team :)

Vore kul om de släppte en ny kronograf tillsammans!
Nämn en minnesvärd klocka + racingteam/bilmärke collab......
All historia antyder att det är en synnerligen kass idé. Däremot är det ju 99.9% säkert att det kommer en ny Tudor kronograf nu i vår, bara låt Red Bull marknadsföra den så blir det nog bra.

Tillbaka
Topp